Luksuzni online shop Net-A-Porter bilježi povećanu prodaju skupih torbica na području Azije te otkriva da su tijekom karantene najtraženiji bili modni dodaci slavnih brendova
Kineskinje tijekom karantene pokupovale Saint Laurent, Bottega Veneta i Gucci torbice
Dosadu svi tumače drugačije – neki kuhaju, neki čitaju ili vježbaju, a neki kupuju kao da sutra ne postoji. Naime, upravo to potvrđuje izvještaj luksuzne online adrese Net-A-Porter, koji otkriva kako je tijekom posljednjih par mjeseci na Azijskom području povećana potražnja za statement torbicama.
POGLEDAJTE VIDEO: Choupette Karla Lagerfelda - najbogatija maca na svijetu
Pokretanje videa...
Tijekom travnja, prodaja torbica s potpisom bilježila je na tom sajtu snažan rast od čak 261 posto u azijsko-pacifičkom području, u odnosu na prošlu godinu.
Radi se o Kineskinjama koje su se opskrbile kreacijama s potpisom Bottega Veneta, Saint Laurent i Gucci. Naime, ove kuće imaju statement torbice te su upravo one nestajale iz dana u dan, što je dokazalo kako svijet luksuznog shoppinga ne miruje ni usred svjetske izolacije i karantene.
- To je jedna vrsta terapije, jer kada su vaše socijalne interakcije gotovo eliminirane i stres raste, to je mehanizam rješavanja problema, baš kao i porast konzumacije, primjerice - sladoleda ”, rekao je Kapil Tuli, profesor marketinga i direktor Trgovačkog centra izvrsnosti u Poslovnoj školi Lee Kong Chian na Sveučilištu za menadžment u Singapuru.
Prije nego što se dogodila pandemija, potrošači bi obično kupovali luksuznu robu u inozemstvu gdje je ona jeftinija nego u njihovoj matičnoj zemlji.
- No,s ograničenjima putovanja i obavijestima o kućnom boravku, kupovina se sada događa češće unutar njihove zemlje, a internetska kupovina brzo postaje novo normalno – istaknuo je Diego Dultzin Lacoste, suosnivač i izvršni direktor platforme za prodaju OnTheList.
OnTheList, koji broji 250.000 članova širom regije, uključujući 22.000 članova u Singapuru, zabilježio je 15-postotni rast potrošačkog prometa u travnju i svibnju. Za to vrijeme prodali su čak 134.000 proizvoda, uključujući kozmetiku, vino i torbice, u odnosu na samo 60.000 jedinica u istom vremenskom razdoblju prošle godine, objavio je CNLifestyle.