Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Kineskinje tijekom karantene pokupovale Saint Laurent, Bottega Veneta i Gucci torbice

Kineskinje tijekom karantene pokupovale Saint Laurent, Bottega Veneta i Gucci torbice
1

Luksuzni online shop Net-A-Porter bilježi povećanu prodaju skupih torbica na području Azije te otkriva da su tijekom karantene najtraženiji bili modni dodaci slavnih brendova

Dosadu svi tumače drugačije – neki kuhaju, neki čitaju ili vježbaju, a neki kupuju kao da sutra ne postoji. Naime, upravo to potvrđuje izvještaj luksuzne online adrese Net-A-Porter, koji otkriva kako je tijekom posljednjih par mjeseci na Azijskom području povećana potražnja za statement torbicama.

POGLEDAJTE VIDEO: Choupette Karla Lagerfelda - najbogatija maca na svijetu

Pokretanje videa...

00:50

Tijekom travnja, prodaja torbica s potpisom bilježila je na tom sajtu snažan rast od čak 261 posto u azijsko-pacifičkom području, u odnosu na prošlu godinu.

Supruga i kći Caryja Granta osmislile su novu kolekciju inspiriranu filmskom legendom
Supruga i kći Caryja Granta osmislile su novu kolekciju inspiriranu filmskom legendom

Radi se o Kineskinjama koje su se opskrbile kreacijama s potpisom Bottega Veneta, Saint Laurent i Gucci. Naime, ove kuće imaju statement torbice te su upravo one nestajale iz dana u dan, što je dokazalo kako svijet luksuznog shoppinga ne miruje ni usred svjetske izolacije i karantene.

- To je jedna vrsta terapije, jer kada su vaše socijalne interakcije gotovo eliminirane i stres raste, to je mehanizam rješavanja problema, baš kao i porast konzumacije, primjerice - sladoleda ”, rekao je Kapil Tuli, profesor marketinga i direktor Trgovačkog centra izvrsnosti u Poslovnoj školi Lee Kong Chian na Sveučilištu za menadžment u Singapuru.

Adut u garderobi: Bijela majica je poput čistog platna, idealna je za sve stilove i generacije
Adut u garderobi: Bijela majica je poput čistog platna, idealna je za sve stilove i generacije

Prije nego što se dogodila pandemija, potrošači bi obično kupovali luksuznu robu u inozemstvu gdje je ona jeftinija nego u njihovoj matičnoj zemlji.

- No,s ograničenjima putovanja i obavijestima o kućnom boravku, kupovina se sada događa češće unutar njihove zemlje, a internetska kupovina brzo postaje novo normalno – istaknuo je Diego Dultzin Lacoste, suosnivač i izvršni direktor platforme za prodaju OnTheList.

Moda ide dalje, ali bez publike ili na otvorenim prostorima
Moda ide dalje, ali bez publike ili na otvorenim prostorima

OnTheList, koji broji 250.000 članova širom regije, uključujući 22.000 članova u Singapuru, zabilježio je 15-postotni rast potrošačkog prometa u travnju i svibnju. Za to vrijeme prodali su čak 134.000 proizvoda, uključujući kozmetiku, vino i torbice, u odnosu na samo 60.000 jedinica u istom vremenskom razdoblju prošle godine, objavio je CNLifestyle.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom