e moj balavander... njemu očito niko nije objasnio sistem funkcioniranja kazni... kazne ne postoje zato da bi nekoga ugnjetavale, oduzimale mu slobodu i kreativnost, kako valjda misli ovaj zeleni mladić, već iz predostrožnosti da bi usmjerile ljude u neki red unutar kojega svojim ponašanjem nećeš ugrožavati druge, jer eto nisu svi samosvjesni i samoodgovorni, da ugrozu izbjegavaju po defaultu. Time što si vozio preko ograničenja prekršio si uvjete sigurnosti i itekako doveo u ugrozu druge vozače i pješake. To što nisi nikoga ozlijedio ili ubio time, najgluplji je izgovor ikad koji sam čuo... zar se to treba dogodit da bi netko bio kažnjen ili treba zakonskim i kaznenim mjerama jasno preventirati takvu tragičnu mogućnost?!?!
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2016.
Odustani
Evo nažalost u Njemačkoj je 10 posto radara radi sigurnosti i stvarno imaju smisla a ostalih 90 posto je samo punjenje novaca gradu.
Tu
Turke001
30.5.2016.
Odustani
Eh moj starac. Da svi zive ko ti vozili bi bmw ko i ti i uzivali ne krseci zakone. Alo pa takav zivot je nekome dosadan. Ako je tebi zanimljiv samo rokaj.
Julian Assange
30.5.2016.
Odustani
gargamel svaki radar je postavljen sa svrhom regulacija mjera discipline u prometu, a dokazano je nebrojeno puta da se disciplina ipak najučinkovitije regulira
udarcem po džepu! pa kom drago, kom milo, al tako ti je to, pa ti potegni junački od semafora do semafora ako te žulja u novčaniku...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2016.
Odustani
Julian, nazalost u hr( ne znam kak je vani) radari se postavljaju tamo gdje se moze napuniti proracun.
Pogledaj malo gdje su ove nove kutije s radarima postavlj
ene.
Npr. na staroj karlovackoj imas 2 radara gdje je ogranicenje 40 , a radi se ravnici gdje nije bilo nesrece tko zna od kad i gdje ljudi ne divljaju nego voze 70-80.
Policijske postaje tj. njihove nacelnike se gleda po broju naplacenih kazni i onda normalno da stavljaju radare i patrole tamo gdje mogu zaraditi a ne tamo gdje mogu spasiti zivote tj. djelovati pozitivno
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2016.
Odustani
juliane, pandurcino, ne seri. milicija nije u sluzbi građana nego sluzi iskljucivo za punjenje proracuna i hranidbu drzavnih parazita. radari takodjer
Hi
HiDi
30.5.2016.
Odustani
Još je trebao dobiti kaznu za povlačenje velikog broja kovanica iste vrijednosti sa tržišta...ajd dobro, nije kod nas heheh...izvukao se :)
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2016.
Odustani
hahahahaha, ti očito ne voziš....ovo su tzv administrativne kazne ili kazne protiv slova na papiru...nemaju veze u međuljudskim odnosima....zato se zovu prekrša
ji ili takse! Zamisli da netko ko vozi 50kmh ili netko tko vozi 60kmh u naselju kad udari čovjeka od 70god, kakva posljedica brzine? nikakva.... Ovako se pune proračuni kao i parkirnim zonama, komunalnim prekršajima... Da je ovo što ti rečeš, svi koji se voze iznad propisane brzine trebali bi ić u zatvor jer ugrožavaju sigurnost svih ostalih...ali to nije tako, zar, ne?
Prikaži još ↓
Julian Assange
30.5.2016.
Odustani
naravno da sam vozač i naravno da znam što su prometni propisi, ali vidim podosta vas ovdje misli da su propise izmislili tamo neki crveni zlodusi samo da bi ot
imali "sirotinji" i punili državni budget! nažalost kao dijete me pokupio automobil u školskoj zoni ograničenja 30km/h, a upravo radi svoje neprilagođene brzine (tada nije bilo ležećih), pa sam itekako na vlastitom tijelu svjedočio što znači biti pokošen i odbačen na cestu od 1,5 tonske metalne mrcine. Apsolutno sam za poštivanje prometnih propisa i prometne kulture. Kome se ne sviđa imati prometno uređena pravila, pa bi htio malo divljat po cestama, ništa lakše - lijepo ostavi tablice u najbližoj PU i pješači!!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
30.5.2016.
Odustani
julian, moram ti reci da si ti idealist, s jedne strane, dok s druge ne zelim komentirati. prvo, zakon je izuzetno rigidna kategorija i zato bi tu trebali polic
ajci obaviti odredjenu fleksibilnost posto je ogranicenje brzine u najvecem dijelu isto kada su idealni uvjeti i kada je snijeg i kisa....., kada je kraj skole ogranicenje tokom dana kao i kroz noc kad nema djece...., a da ne kazem da su ista ogranicenja za ljude koji se useru od straha cim su za volanom kao i za prosjecne vozace koji u pravilu krse ogranicenja jer su debilna, i naravno vozila gdje je za starog golfa jedinicu i 60 previse......
Prikaži još ↓
Julian Assange
30.5.2016.
Odustani
ok zoran slažem se da bi određena vrsta fleksibilnosti mogla postojati, isto tako sam svjestan činjenice da će vrlo vjerojatno jedan iskusni vozač puno spretnij
e reagirati na istrčalog pješaka vozeći (iznad ograničenja) 80km/h nego što će to učiniti neiskusni balavander koji se vozi (ispod ograničenja) recimo 50km/h. Ali pravila u svrhu uvođenja prometne kulture naprosto moramo imati, a naravno da nitko nema namjeru provjeravat svakog ponaosob, tipa da li je netko u pijanom stanju sposobniji u vožnji od onog drugog u trijeznom stanju, stoga za SVE sudionike vrijede ista pravila!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .