Da se izvuče statistika koja govori o ugrozi prometa i nezgodama radi prevelikih brzina na autocestama, presretači ne bi imali opravdanja. Autoceste su jednostavno sigurne i za velike brzine. Ali proračun je gladan, a i presretači koštaju....
MAKANTAHI
15.1.2020.
Odustani
tako je ali ne moš ti to objašnjavat indijancima plemena jalnuški diletanti
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Naravno da ima situacija gdje se (relativno) sigurno može potegnuti i brže... ali jednostavnije je i jeftinije ne isprobavati sreću. Sa 150-155 si dovoljno brz
za svakodnevnu vožnju a nekažnjivo je. Što je ovaj dobio sa svojih 245? Zadovoljstvo? Ma velikog li zadovoljstva stisnuti gas na ravnoj cesti. To zna i moja baba. Ušteda vremena? Ha ha... to što je uštedio je odmah i izgubio kad su ga zaustavili. Ali eto, sad ga neće žuljati tih 5000kn u novčaniku. Dok je ovaca bit će i vune.
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
16.1.2020.
Odustani
tutek!: opet ti sa svojom spikom od rujna prošle godine, ti vozi 150 i uživaj i ne smetaj u ljevoj traci i svi zadovoljni
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Ja vozim sa uključenim mozgom, NE smetam u lijevoj traci. Dakle vozim razumno, što se za ove sa 245km/h baš i ne bi moglo reći. Kad takav divljak skrši samo se
be, svi zadovoljni.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
Ja mogu razumjeti ograničenje i ono treba postojati. Postoje vremenski periodi kad se na autocesti niti ne može dosegnuti 130 radi intenziteta prometa, vremensk
ih uvjeta i sl... Ali voziš npr u nedjelju u jutro u doba kad nisu godišnji u smjeru mora, kad po nekoliko minuta nema auta, kome smeta tih 200 ? Kome smeta 200 na sisačkoj autocesti na kojoj nema skoro nikog ? Od Gorice do Lekenika znaš proći uz 2 auta i sad tamo zuji presretač ? Čemu ? Koga ugrožavaš ?
Prikaži još ↓
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Ugrožavaš samog sebe npr. Isto kao što postoji zračni jastuk, pojas, abs, esp itd... sva čuda za sigurnost (jer nesreća košta) tako si i ti obavezan voziti po
ograničenju. A ako se zbog nečije nepromišljenosti dogodi nesreća šteta se često mjeri u stotinama tisuća kuna... a i smrt svakog čovjeka državu jako puno košta. Dakle ako ti nije dovoljan glas razuma onda bar poslušaj glas ekonomske računice. Meni je sasvim ispravno da se divljaci sa 245km/h kažnjavaju. Ja bih jedino još dodao za takva ekstremna prekoračenja TRAJNO oduzimanje vozila.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.1.2020.
Odustani
Ugrožavam sebe ? Mogu to prihvatiti ako mi se izvuče statistika koja će pokazati koliko je to ljudi poginulo na autocestama pri tim brzinama u momentima malog i
ntenziteta prometa... Te statistike nema. A nema niti nezgoda. Puno opasnije je voziti po gradu unutar svih zakonskih okvira, nego po praznoj autocesti brže od dopuštenog.
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
16.1.2020.
Odustani
tutek!:o čemu pričaš, največu štetu rade ovi unutar ograničenja jer im je i to prebrzo, zbog njih bi ograničenje na ac trebalo biti 30 na sat i razmak od pola k
ilometra
Prikaži još ↓
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Oni koji nisu sposobni voziti po ograničenju su poseban problem, no takvih je puno manji broj od onih koji su preuvjereni u svoje "sposobnosti". Što se tiče raz
maka, iznenadio bi se da znaš koliki razmak treba pri brzini 245km/h za minimalnu mogućnost reakcije ako zatreba. Vidim da ni ti NKNK ni ti makantahi niste svjesni opasnosti koju velika brzina donosi. U gradu pri dozvoljenim brzinama uglavnom prođe bezteržih ozljeda i uz materijalnu štetu. Kod brzina preko 200 od tebe ostane tek toliko da jedino DNK analiza može utvrditi identitet poginulog. Ne ubija svaka brzina preko 200 ali kad se desi onda je definitivni kraj.
Prikaži još ↓
MAKANTAHI
16.1.2020.
Odustani
tutek!: i koliko se nesreća desi iznad ograničenja na hr autocesti a koliko ovih koji su neuvjereni u svoje ispod prosječne sposobnosti, prvo je nula a drugo j
e više od jedan , znači beskonačno više se krše spori nego divljaci
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .