Naucno je dokazano da je broj prometnih nesreca isti bez obzira na to koliko je ogranicenje brzine da li ono bilo 100 ili da ga nema, jedino sta se povecava je posljedice tih nesreca a ne kolicina, dalje necu komentirat.
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Pa baš i nije tako. Evo ti par rečenica o tome: Istraživanje Njemačkog vijeća za cestovnu sigurnost (DVR) naglašava da je 25 posto veći broj smrtnih slučajeva n
a dijelovima bez ograničenja brzine nego na onima s ograničenjem brzine. Ili: Porast poginulih na njemačkom Autobahnu - uzrok je prevelika vrzina... itd... Ni jedna logika ne kaže da je jednako sigurno voziti 100 i 250, ali eto, u Njemačkoj imaju dovoljno vozačke kulture da su dopustili taj rizik vožnje velimim brzinama. Rezultat toga je kako po kojoj studiji, 50 do 140 više mrtvih godišnje. To je cijena koju su Nijemci spremni platiti za "slobodu" neograničene vožnje.
Prikaži još ↓
龍出
龍出生
16.1.2020.
Odustani
Ali ja sam to vec naglasio... "povecava se posljedica tih nesreca a ne kolicina", istina je da da ce broj smrtnih slucajeva biti veci ali ce broj nesreca biti i
sti(ali opet, sa vecim posljedicama)
Prikaži još ↓
tutek!
16.1.2020.
Odustani
Prijevod iz Der Spiegela: Na dionici bez ograničenja gdje je bilo 654 nesreća, nakon uvođenja ograničenja broj nesreća se skoro prepolovio na 337. Znači nije is
ti broj kako ti krivo misliš.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .