Kompaktna Astra je jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj, no trebate li veliki obiteljski automobil bolje rješenje je njena karavanska izvedba...
Karavanska Astra: Najbolje i najveće što Astra može nuditi
Kompaktna Astra je jedan od najprodavanijih automobila u Hrvatskoj, no trebate li veliki obiteljski automobil bolje rješenje je njena karavanska izvedba.
Testirali smo dizelski top model sa 160 KS snažnim motorom, top paketom opreme i oko 70.000 kuna vrijednosti dodatne opreme sastavljene po principu “nema što nema”. Automobil tako oduševljava apsolutnim luksuzom. Kožom presvučena sjedala ne samo da su grijana nego su i hlađena, LED Matrix svjetla paze da ne zasljepljujete ostale sudionike u prometu, a pritom ostatak ceste osvjetljavaju maksimalno moguće, a moderni sustavi za pomoć u vožnji omogućuju vam da na trenutke potpuno prepustite kontrolu samom automobilu.
Motor je izvrstan, iako pomalo grubog i glasnog rada. Biturbo dizelaš obujma 1,6 litara razvija čak 160 KS što je velika snaga za Astru tako da maksimalna brzina iznosi odličnih 220 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje manje od devet sekundi. Pritom se potrošnja tijekom testa u gradu kretala oko 6,5 l/100 km, a kombinirano je bila ispod 6 l/100 km. Odličan rezultat za snažni i veliki automobil. Astra je izuzetno prostran automobil, a to i ne čudi s obzirom na vrlo velike vanjske dimenzije. Dužina od 470 centimetara koja više spada u srednju nego u kompaktnu klasu može biti problem prilikom lutanja za parkiralištima u gradu, no zato u unutrašnjosti Astra nudi pravu raskoš.
Straga, bez pretjerivanja, ima mjesta i za osobe visoke dva metra, dok u prtljažnik stane od 540 do 1630 litara. Idealno za potrebe velike obitelji. U vožnji se, osim komforom, Astra ističe vrlo dobrim sportskim sposobnostima, a to je dobro jer onaj koji kupuje ovako snažan motor želi i dobra vozna svojstva.
Upravljač je izravan, a ovjes dobro odrađuje posao i prilikom pretjerivanja. Pritiskom na tipku za odabir sportskog načina rada Astra postaje još sposobnija, no nauštrb udobnosti i uglađenosti. Cijena viša od 245.000 kuna nije realno mjerilo stvari jer ovaj automobil je opremljen gotovo svime što u Astru možete staviti. Mnogo bolju sliku pokazuje 173.228 kuna, koliko Opel traži za isti model bez luksuznih dodataka, ali svejedno s izuzetno bogatom opremom.