Subaru je modelom Legacy Outback pokrenuo trend povišenih karavana s 4X4 pogonom 1994. godine. Kombinacija je udobnosti luksuza i terenskih sposobnosti
Karavan koji je gazda kad je u pitanju pogon na sve kotače
Legacy Outback je u prošloj generaciji postao samo Outback, no koncepcija ovoga automobila nije se promijenila. I dalje nudi najbolje od oba svijeta pokušavajući biti podjednako dobar i na asfaltu i na makadamu, na snijegu, ledu ili suhoj cesti.
Nova generacija dizajnom ne predstavlja velik korak prema naprijed, znatno mijenjani nisu ni motori, a niti pogon, no brojne sitne promjene ipak znatno izdižu novi Outback iznad starog. Posebno je to vidljivo u unutrašnjosti gdje središnje mjesto zauzima novi multimedijalni sustav. Ipak, vozne osobine i komfor su i dalje glavni aduti Outbacka.
Novi Outback stigao u Hrvatsku
Veliki i luksuzni karavan svojedobno je pokrenuo trend povišenih izvedbi s pogonom na sve kotače koje su spremno preuzeli i drugi proizvođači, od Volva, preko Škode do Volkswagena.
Danas Subaru Outback ima mnogo konkurenata, no još uspijeva ostati potpuno originalan. Za to je prije svega zaslužan odličan pogon na sve kotače koji se u realnim terenskim, ali i snježnim uvjetima pokazuje nadmoćnim brojnim konkurentskim sustavima. Novi Outback je iznimno velik automobil. Dugačak je čak 492 cm što se posebno odražava u bogatoj ponudi prostora u unutrašnjosti.
U ponudi su dva motora, a oba su naravno takozvani bokseri što je još jedna posebnost Subarua. Benzinski 2.5-litarski motor ima 175 KS, a snaga se prenosi putem automatskog mjenjača bez stupnjeva. Ubrzanje do 100 km/h traje 10,2 sekunde, a maksimalna brzina je 198 km/h. Interesantniji odabir je bokser dizel sa 150 KS koji dolazi u kombinaciji sa spomenutim automatikom ili ručnim mjenjačem. Performanse s ovim motorom još su bolje, dok prosječna potrošnja iznosi 5,6 l/100 km. Cijena osnovnog modela je 325.000 kuna, dok top model stoji 375.000 kuna.