Ako ste dobili dragocjeni dar života onda biste ga trebali iskoristiti najbolje što možete, a ne sam sebi oduzimati život
Dk
Deaktivirani korisnik
17.4.2018.
Odustani
Slažem se s tobom, ali, "trebati" i "željeti" su dva različita pojma. Dar se može vratiti ili odlučiti ne primiti. Slobodna volja, Gordi, sloboda vlastitog odab
ira...
Prikaži još ↓
Fossil
17.4.2018.
Odustani
Zamislite osobe koje žive u agoniji zbog različitih bolesti pa moraju trpjeti užasne bolove, a znaju da im nema spasa te da odgađaju neizbježno..ne vjerujem da
će si baš bilo tko moći samo tako lako oduzet život.. niti jedna zdrava i razumna osoba neće odabrati smrt
Prikaži još ↓
tallija
17.4.2018.
Odustani
ocito sve u zivotu ima neki smisao pa i moguca patnja na kraju zivota...to sto ljudska razmazenost podnosi samo ugodu (koje se zasigurno nece nikad odrec) to je
vec neka druga, malo dublja prica...koja definitivno nadilazi kapsule i predaju dara zivota (vecu glupost nisam cula)
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.4.2018.
Odustani
Talija tvoj komentar je dostojan jednog mazohiste. ...kazes kad neko pati , zasto nebi patio jos mjesec dana ili godinu. Zasto mu skratiti muke? Nek stoka pati
i nek se celici i nek vidi da zivot nije med i mlijeko.
Prikaži još ↓
tallija
17.4.2018.
Odustani
LAP ne znam koji je smisao tvog komentara osim da vrijedjas... da, definitivno sam sigurna da patnja tijekom zivota, pa i na kraju ima smisao i da, definitivno
smatram da ti je zivot darovan i da ga nemas pravo oduzet...a tebi cu preporucit da se odselis cim prije u Nizozemsku ili krenes stedjet za kapsulu, skrati si muke cim prije, nikad ne znas sto te ceka sutra 🤗
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.4.2018.
Odustani
gordi na kojim drogama si ti?=? vjerskim? božjim? lako je tebi sad govorit kad si zfrav i sve možeš sam....kad postaneš ovisan o nekome i imaš bol koja NE prest
aje, sjetićeš se ovog izuma...pa ti i dalje vjeruj u "čudo božje zvano život"!!
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.4.2018.
Odustani
@talija, evo, smisao mog komentara nije pljuvanje, a nikako ne želim ni vrijeđati, samo želim pitati... Shvaćaš li kontradikciju u onome što si napisala? Ukolik
o ti je nešto darovano, onda ne može biti uvjetovano. Ukoliko nemaš pravo izbora, onda to nije nikakav dar, nego nametnuta obaveza. Da se razumijemo, ja stvarno nisam suicidalan tip osobe i iskreno vjerujem da si nikada, pri zdravoj pameti, ne bih mogao oduzeti život, ali nikako ne želim suditi onome tko se na to odlučio, jer snagu trenutka te odluke nitko od nas ne razumije, osim onoga tko je to napravio ili stvarno pokušao napraviti. Možda ne bi ni ti trebala olako suditi o stvarima koje nisi iskusila...
Prikaži još ↓
tallija
17.4.2018.
Odustani
ajde pokusaj opet procitat sto sam napisala pa mi reci gdje ja koga sudim? ponovit cu...sve u zivotu, a zivot zasigurno nije uvijek med i mlijeko, ima smisla p
a tako i eventualna patnja na kraju tog zivota ...ja kao vjernik smatram da je zivot dar Bozji pa odbacujuci dar, odbacujem i Boga...jasno mi je da se ateisti ne slazu sa mnom, njihova stvar... a ako ti dar zivota gledas kao dar tipa cokolade pa ti svejedno hoces li ju pojest ili bacit u smece jer eto imas slobodu s cokoladom radit sto hoces onda definitivno nemamo o cemu dalje razgovarat...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
17.4.2018.
Odustani
@talija, kako ne sudiš? Pa, samim time što si kao činjenicu (iako ona to nije ni po kojem kriteriju) navela izjavu da ljudska razmaženost podnosi samo ugodu, os
udila si sve i jednu osobu koja si je ikada oduzela život iz bilo kojeg razloga, iako nikako ne možeš znati intenzitet individualne "neugode" ili motiv koji je nekoga nagnao počiniti takav čin. Ljudi su si oduzimali život iz raznih motiva, a neki od tih motiva su često bili izrazito altruistički i plemeniti i nikako nisu bili zbog "osobne neugode". Što misliš o tome? Idemo dalje. Pojam "dar" ima svoju definiciju, a ti, kao vjernik, i netko tko nije vjernik, tu definiciju ne može promijeniti, jer je ona opisuje pojam onakvim kakav on u prirodi je - nešto što ti je poklonjeno uz slobodnu volju činiti s tim što god želiš. Uostalom, i sama si to (svjesno ili nesvjesno) potvrdila, rekavši da odbacivanjem "dara" života odbacuješ i Boga u kojeg vjeruješ - dakle, ipak postoji sloboda izbora, odnosno IMAŠ PRAVO na vlastiti izbor, kakve god posljedice on nosio sa sobom. Da, čokolada i život, sviđalo se to nekome ili ne, imaju sasvim istu definiciju ako ti ih je netko darovao, jer pojam darivanja podrazumijeva i slobodnu volju što ćeš činiti sa poklonjenim. Istina, vrijednost dara jest nesrazmjerna (i relativna), o tome se može diskutirati, ali to ne mijenja njegovu prirodu.
Prikaži još ↓
tallija
17.4.2018.
Odustani
oh...kako si se raspisao... biti cu kratka... covjek voli ugodu, neugodu tesko podnosi i to je cinjenica...nema veze s oduzimanjem zivota, to je krajnost... i d
rugo, da...covjek ima pravo izbora, da nema, ne bi bilo hrpa samoubojstava al covjek ima pravo izbora i ubit nekog pa to ne cini (osim ako nije sav svoj)...tako da kad krenes dubiozno pisat iduci odlomak razmisli sto podrazumjeva slobodan izbor...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .