Obavijesti
Komentari 55
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

visnjamarela
A prometni elaborat kao da su radili "strucnjaci" koji zive u gradu sa jednim semaforom i jednim kruznim tokom
Objest
Mogli ste do sad 100 puta sagradit Jarunski most... A i mogli ste Jadranski sanirat u sklopu gradnje jedinog kruznog toka sa semaforima na svijetu...
maximinimax
Ako je bar pola istine što se priča o Prometnom fakultetu onda nikoga nebi trebalo ovo čuditi
zm
Tepeš sad pametuje a regulirat da 4 trake idu u jednu to ne bi napravila djeca u vrtiću kad se igraju s autićima . Danas ako diplomiraš i imaš veze možeš radit Prikaži još ↓
Ajvar
Ni u Osijeku nije ništa bolje. HEP je odlučio sanirati toplovod po gradu, raskopao pola grada. Istovremeno GPP (ili tko već) odlučio promijeniti sve tramvajske Prikaži još ↓
maximinimax
Ako je bar pola istine što se priča o Prometnom fakultetu onda nikoga nebi trebalo ovo čuditi
Z.a.c
Na svakom koraku ova vlast pokazuje svoju nesposobnost. Lako se vezati za drvo,bacati po betonu i govoriti kak ovi na vlasti pojma nemaju,drugi par cipela je ka Prikaži još ↓
ss
ovo je u crtiću a je to!! nemres vjerovat da se nesto ide raditi bez prave pripreme..pa taj most je skoro žila kucavica grada
ml
rodio sam se u Zagrebu prije dosta godina, ali nikad gore nije bilo nego zadnjih godinu dana, ali zašto je to tako pametnom dosta,
Newberg
Krenuli u projekt, a da nisu osigurali protočnost žilom kucavicom.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .