Kada je promet ljeti izrazito gust Francuzi kod Marseja na autoput izbace policijsko vozilo koje glumi safety car i vozi lijevom trakom 120 km/h - NEMA OBILAŽENJA i DIVLJANJA !!! Kao konvoj, to isto sam doživio i kod talijana od Torina i Genove prema Marseju....
Wіgа24_604
02.8.2016.
Odustani
Razlog za to je bio drugi. Ne lupetaj.
KronicarVremena
02.8.2016.
Odustani
U pet dana tri puta? Koji?
Dk
Deaktivirani korisnik
02.8.2016.
Odustani
Jel i u njemackoj imaju safety car?? Kakve veze ima sto imaju u francuskoj? U juznom dijelu francuske je svuda na autocesti ogranicenje od 120 pa i dalje ima mr
tvih, u njemackoj nema ogranicenja na otvorenoj cesti pa nema nista vise mrtvih. Ljudi, nije sav problem u brzini vec je najveci problem u razlicitosti brzina kao i u glavama vozaca koji ne uvazavaju druge i to brzih koji bi najradije preko sporaca kao i sporaca koji izlijecu na lijevu traku sa 110 bez obzira jel tko prilazi ili ne, a pri tome niti ne pokusaju ubrzati. U velikoj vecini slucajeva zene su rak rana prometa
Prikaži još ↓
KronicarVremena
02.8.2016.
Odustani
Moraš razumjeti bit nekog postupka da bi ga znao komentirati. Pogotovo ako nisi to doživio. Kao prvo, u Njemačkoj NISU sve autoceste bez ograničenja brzine. Kad
od Hamburga ideš prema Berlinu, tri trake i nema ograničenja brzine pa se kod Magdeburga odvojiš za Laipcig i Dresden ograničenje je 130, a kazna za prebrzo približavanje i neodgovarajući razmak od neobilježenog policijskog vozila koje vozi lijevom trakom 130 km/h je 230 €. Oni nemaju "toleranciju" od 10% ni u 3:27 ujutro...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.8.2016.
Odustani
kroničar, pročitaj što sam rekao, znači, nigdje ne piše da su sve relacije u njemačkoj bez ograničenja no ako znaš prometne propise i kad ulaziš u njemačku imaš
znak sa općim prometnim propisima koji ti kaže da je na autocestama u njemačkoj samo preporučena brzina 130, a općenito ne postoji ograničenje osim gdje to nije regulirano znakom ili nekim drugim propisom. što se tiči vožnje lijevom trakom za presretačem je uobičajno svuda, ali neće se u njemačkoj presretač voziti lijevom trakom ako nema nikog na desnoj. i na kraju, prošao sam Europu uzduž i poprijeko autom s tim da se ne držim nekih ograničenja, ali niti nešto pretjerano ne divljam i jedinu kaznu iz Europe sam dobio iz italije sa obilaznice oko rima koja je također otišla u zastaru. to što ti mnogo toga ne razumiješ u prometu ne znači da nitko ne razumije
Prikaži još ↓
KronicarVremena
02.8.2016.
Odustani
"... u njemackoj nema ogranicenja na otvorenoj cesti..." !? - pitanje je samo što je to "otvorena cesta"? Nebitno, uglavnom, ako si toliko prošao sigurno si
išao Wurtzburg - Nirnberg - Pasau, tamo ima dionica sa ograničenjem na 110 km/h. Ne sa PREPORUKOM brzine - OGRANIČENJEM brzine. Što je suštinska razlika, pozz...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.8.2016.
Odustani
dapače, u nurnbergu imam ured. evo vidiš da ne znaš niti propise, lijepo sam ti napisao da je u njemačkoj opći propis na autocesti preporućena brzina, nešto kao
što je za magistralnu cestu 90, ali nije na magistralnoj cesti svuda 90 već se druga ograničenja obilježavaju znakom, ali prilikom prestanka važenja znaka primjenjuje se opće pravilo. po brdovitoj dionici autoceste iz njemačke prema passau postoje znakovi ograničenja a ispod njih postoji koliko kilometara vrijedi to ograničenje jer bi inače prolaskom, tunela, uključenja ili slično ograničenje prestalo vrijediti. znači, osnovno pravilo je u njemačkoj samo preporučena brzina, a ograničenja se donose prema mikro uvjetima, ali čim prestane važiti znak ograničenja vrijedi opće pravilo što pa znači da ako nemaš znaka sa dužinom ograničenja to ograničenje vrijedi samo za određeno mjesto što je obično tunel, uključenje ili vezane petlje, dok u hrvatskoj nakon znaka prestanka ograničenja se primjenjuje opće pravilo što je 130 na autocesti
Prikaži još ↓
KronicarVremena
02.8.2016.
Odustani
Ako voziš autobanom i naiđeš na stupiće sa obje strane sa bijelim okruglim znakom crvenog ruba na kojem piše 130 je li to preporuka ili ograničenje ??? Prema t
ome, ne pričajmo gluposti, valjda znamo propise. Koristim barem dvaput mjesečno Drezden - Magdeburg - Hanover - Hamburg i znam da je to po propisima - ograničenje brzine. Kako je kod tebe u uredu, ne znam, svako dobro i pozz.......
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
02.8.2016.
Odustani
hahahha, pa tko tebi daje da voziš, o čemu ti melješ?? tko je rekao da je znak ograničenja preporuka???? na ulazu u njemačku nemaš taj znak već plavi znak sa 13
0, a pročitaj i značenje, ako ideš toliko često onda si ga vidio. nadalje, to znači da nakon prestanka lokalnog ograničenja ne postoji ograničenje već samo preporuka, a ako si tom cestom tako često od passaua prema rhurskoj oblasti onda znaš da je pod ograničenjem nekih 20% tog pravca
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .