Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

N1
Uhljebčići, da postavite ograde prema standardu, al baš MATERIJAL PREMA STANDARDU, a ne samo na papiru, nebi ih tolko kamioni probijali! Jer standrad je da ograda IZDRŽI udarac 40-tonca! Al razmem vas, onda nebi bilo za mrknut sa strane....
ge
Upravo tako, to se ne smije dogodit po propisima da kamion tako lako probije duplu ogradu. Mažu oči a pare spremaju svaka ti jr na mjestu
M1
Nalc....po kojem standardu ograda teba izdržati udar 40-tonca i pri kojoj brzini?
Zo
ne može ograda zadržati rupčage na cesti, poznsm tamo situaciju😡😡😡
L&L
Mille po standardu h4 koji se koristi u EU izdrzi udar od 40t pri oko 60km kod nas se koristi std h1 iz 70ih!
M1
L&L ....hvala na info. Bacio sam malo pogled na tu tematiku. Na našim autocestama koriste ograde H1-H3. Ocjenjene su po SRS standardima prosječnom ocjenom 3 (au Prikaži još ↓
M1
Nalc....zaštitne ograde koje zadovoljavaju H4 standard se ni u EU ne postavljaju u punoj dužini auto ceste.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .