glavno da štete nema, samo ga treba dizalicom ponovno prisjesti na cestu
CI
CrniC I
10.3.2013.
Odustani
Štete nema?! Koje ti slike gledaš?!
Preserverance
11.3.2013.
Odustani
Kamion je samo pao na bok, ono sto vidis da se iskrivilo je uglavnom cerada, i cijevi koji drze ceradu. . Uglavnom sav teret je pao na ceradu pa dr zato čini
kao da je polomjen.
Kad ga stave na cestu naravno prvo teret mora van, sve se budeispravilo, mozda bude trebalokoju cijev od okvira skinuti i izravnati ali inace stete nema.
Prikaži još ↓
Preserverance
11.3.2013.
Odustani
mozda bude trebalo malo boje i retrovizor a sve ostalo je ok. Uglavnom to nije tako velika šteta.
rescueST
11.3.2013.
Odustani
Konstrukcija od poluprikolice je inaće takva da kad parkiraš poluprikolicu na neravan teren ona lići ka da je cila iskrivljena, a kad se nakon toga premjesti na
ravno ponovno je cila ravna. Razlog tome se nalazi u tome što je najčvršči dio poluprikolice njena šasije koja je izvedena kao dva uzdužna "I" profila međusobno spojena u par točaka, te kao takva ima određenu elastičnost koju prenose i na podnicu poluprikolice, a nosači cerade (arnjevi) se prilagođavaju stanju podnice. Ako je podnica malo izvitoperena, zbog njene male visine to se teže vidi, ali se ta mala izvitoperenost vidi na ceradi. Pogledaj malo poluprikolice parkirane na makadamskim parkiralištima uz cestu, pogotovo ako su na kosini.
Prikaži još ↓
Cr
Crnic
13.3.2013.
Odustani
Nema desnog fara, potrgana je prednja maska, desni retrovizor je vjerojatno zdrobljen, tko zna što je s desnim vratima... to je tebi mala šteta...
rescueST
13.3.2013.
Odustani
Prednja maska je potrgana? A koje ti slike gledaš? Maska je čitava, ali je puka dio branika koji nosi svjetlo. Branik je plastićni i napravljen je iz više djelo
va tako da ga se ne triba mjenjat u cijelosti, možeš prominit dio (taj dio dođe 200-tinjak €) ili ga zavarit (da, CrniC, plastika se vari), vrata su možda malo isfrižana (možeš ih kupit za 500€ ako ova ne želiš popravljat), novi retrovizor je oko 150€, svjetlo s žmigavcem je oko 150€. Sveukupno djelovi su oko 1000€. Nek meštru da 500€ za posao od maksimalno 2 dana, i to je mala šteta s obzirom na vrijednost samog kamiona...Ovo je motor euro III norme, i samo za motor i mjenjačku kutiju (getribu) možeš dobit 10 000€. Uglavnom, šteta ne prelazi ni 5% vrijednosti takvog vozila na tržištu, i to ako kupuješ sve djelove...
Prikaži još ↓
tatamlata
13.3.2013.
Odustani
@Rescue:kazes da se plastika "vari" i ostanes ziv? To mi je nesto sasvim novog, koje tablete se koriste pri varenju plastike ? ;) Ja sam uvijek mislio da se pla
stika ne vari nego da se zavaruje. Velika je to razlika ;) Prekidam diskusiju jer nemas argumenata pa nestrucno lupetas i ne priznajes zabludu. Uhvati se knjige !
Prikaži još ↓
rescueST
13.3.2013.
Odustani
tatamlata; pročitaj moj komentar još jednom...reka sam da taj komad se može zavarit. Kako sam po tebi triba napisat pošto si ti napisa da se plastika zavaruje,
da se može zavarujat?! Ili možda ipak se taj proces naziva zavarivanje, znaći plastiku se može zavarit...Ako ti je cila zamjerka na moj komentar drukčiji izrazi koji se koriste u nas, tad mi to kaže sve o tvom (ne)znanju.
Prikaži još ↓
Cr
Crnic
13.3.2013.
Odustani
@rescueST - još jednom si dokazao svoju nepismenost, ne, plastika se ne vari, probaj tu plastiku progutati pa ćeš vidjeti da li ćeš ju provariti ili ćeš ipak za
vršiti u bolnici - još jednom, daj se opismeni.
Prikaži još ↓
Cr
Crnic
13.3.2013.
Odustani
@rescueST - a gdje ti vidiš da branik nosi "svjetlo"?!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .