Iako jako cijenim Hardena, velika je razlika u košarci 90 ih i sad. Harden je jako loš obrambeni igrač i oćenito ta košarka one man team je smao za nbaijanje statistike pojedinih igrača. Ako ti imaš 20 ispaljenih trica na utakmici.... 20!!!!.... I iole pristojan postotak tu si već na 30 poena skoro . Plus 10-15 bacanja / utakmici si na 40 svaku bez problema. Danas se sve svodi na trčanje gore dole i ispaljivanje trica. Zanimljiv podatak je da je recimo u doba Jordanova prva tri prstena broj ispaljenih trica bio 10. Ove sezone je 31.... Uz cinjenicu da je samo 5 koseva vise u prosjeku danas u odnosu na taj period... Danas stvrano svi mogu igrati u Nba, i odgovorno tvrdim da je teže uspjeti u Europi nego u Nba (Ne govorim o vrhunskim igračima koji bi također bili dobri u Europi ali uz puno slabiju statistiku)
bepis1
04.1.2019.
Odustani
Daj gasi profil. Trice se gadaju jer se vise isplati. 33% posto suta za tri jednako je 50% za dva. Pa ti gledaj. A ako ti covjek ubacuje 43% na 23 suta nema se
tu sta pricat. A ovo da je lakse uspijet u nba nego euroligi necu komentirat.
Prikaži još ↓
Zn
Znatizeljni101
04.1.2019.
Odustani
Nisam mislio u tom smislu, ali je Dončić imao puno lošiju statistiku u Europi od ove u Nba. Što sam htio reći je da je danas toliko ispucanih lopti da je danas
lakše zabiti Hardenu 40 u Nba nego recimo 25 u Europi, ili Dončiću 20 tamo nego 15 tu, tim vise jer se i asistencije tamo broje za svasta
Prikaži još ↓
wwww
04.1.2019.
Odustani
Ja sam ovdje prošlih god. o tome dosta pisao i polemizirao da je pojavom ovih letača trica ubijena draž old school košarke i dan danas stojim pri tome da mi je
draže vidjeti koš iz driblinga+sl.bacanje ako je prekršaj nego tricu od jednog i drugog Klaya,Currya,Reddika,Bookera,Gordona itd ali ove trice Hardenove su specifične po tome što on uradi step beck i šutira ali s takvom preciznošću to radi da je to uistinu fascinanto a takvu tricu je uistinu teško pogoditi i osim toga daljine od 11 i 12 met.mu ništa neprestavljaju.Ovake trice s ovakom preciznošću ja nisam do sada viđao..
Prikaži još ↓
Zn
Znatizeljni101
04.1.2019.
Odustani
Harden je čudo od igrača, najbolji na svijetu trenutno i njegovi pokreti i driblinzi su nesto sto se do sada nije vidjelo i ne umanjujem kvalitetu Nba miljama i
spred Eu, ali obrana je u Nba postala stran pojam, to je natjecanje u tricama, Curry je poceo s tim trendom, ko ce iz dalje iz vise puta i sl. Nastavili su Durant Thompson pa Harden s tim nemogućim tricama, sad je stvarno od nabrojanih ko će ih više zabiti. U Europi je manji teren, krace se igra, manje utakmica, kad si cuo da je neko u Eu zabio 40 koseva u dvije utakmice za redom? U Eu s obzirom na manji broj utakmica one su većeg značaja i manje se tolerira. Ova Nba danas se svodi na natjecnaje u individualnoj statistici bez gledanja sireg koncepta ekipe. Eventualno je playoff postao natjecateljski zanimljiv, a sezona je samo za ući u playoff a ima toliko prilika za popravak zbog ogromnog broja utakmica da se samo puni statistika.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
04.1.2019.
Odustani
Stari moj daleko je on od najboljeg na svijetu, dok je Lb23 u Nba nemok to pisati i sramotiti se, pa covjek po tekmi baci 35 lopti, odlican ograc i poslije lb2
3 uz curya najbolji igrac lige, ali james je klasa za sebe , ovaj durant postao smjesan jucer +6 za gsw 1:13 do kraja imaju napad cijeli lik sutira trici 1:06 bez veze, strasno lose odluke donosi. A u vezi ovoga tko je najbolji, pogledaj cavse sa lb23 i bez i sve ti je jasno!
Prikaži još ↓
Rikku
04.1.2019.
Odustani
Kada gledaš sažetke te tekme, vidiš gotovo samo trice. Meni to više nije to, iako kužim zašto svi žele igrače koji znaju pucati trice, jbg, isplativije je. Znat
iželjni, potpisujem sve što si napisao. NBA ima 80-ak utakmica plus playoff, pa tu se da ispucati svega i svačega.
Prikaži još ↓
Zn
Znatizeljni101
05.1.2019.
Odustani
Ivan 8832, slažem se da je Lebron najbolji, ali on je već postao rutiner, igra kako se treba igrati, momčadski. A Harden, mislim da je 1 na 1 najjači u ligi, ne
ma nikoga tko ga može čuvati.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .