Fendi, Hermes, Chanel i Gucci - IT torbe imaju nešto posebno, nemoguće ih je kupiti samo tako, tu su liste čekanja i često astronomske cijene koje ih čine posebnima
Kako se stvara IT torba: Dobra priča, visoka cijena i limitirana ponuda na svjetskom tržištu
- Tijekom prošle godine, kad je počela korona kriza, mnoge žene su prodavale svoje IT torbe, izgubile su posao, bilo je to zanimljivo doba na tržištu vintage statement torbi koje se često preprodaju - komentirala je Nikki Veale iz Australije za Sydney Morning Herald, koja se bavi biznisom kupovanja i prodavanja vintage stvari.
Osim što su mnoge žene prodavale svoje legendarne torbe, na tržištu je općenito porasla potražnja za vintage stvarima.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Kreacije Hermesa, Chanela, Guccija, Fendija te brojnih drugih brendova, imaju posebnu priču koja je vezana uz svaku kreaciju te je to jedan od razloga zašto su one tako tražene.
Druga, možda čak još važnija činjenica je njihova nedostupnost, odnosno nemogućnost kupovine samo tako.
Postoje liste čekanja s imenima koja željno iščekuju svoju IT torbu, jer malo ih se proizvodi.
S druge strane, postoje brojni online shopovi koji nude stare modele spomenutih brendova, no treba znati prepoznati original kako ne bi došlo do kupovine kopije.
Obično IT torbe imaju i kvalitetan materijal, po mogućnosti neku neobičnu kožu ili neki drugi skupi materijal.
Kad se sve to zbroji, potrebna je ta želja kupca da ima nešto posebno, kako bi za torbu izdvojio velike sume novaca. Jedna od prednosti je ne samo posebnost torbe, već i sama činjenica da je to zapravo investicija, cijena joj ne pada s godinama.