"Pritisnuti" tržištem i konkurencijom, poduzetnici imaju zadatak stvoriti vrijednost za kupca sve više kroz nova poslovna rješenja i kvalitetne modele
Kako kreirati, implementirati i provesti poslovnu strategiju
U duhu Arhimedove izjave: „Dajte mi dovoljno dugu polugu i jednom ću rukom pomaknuti svijet“, u poslovnom svijetu su najuspješnije takozvane UČEĆE ORGANIZACIJE, one koje su spremne i osposobljene učiti brže od svojih konkurenata, bolje razumjeti izazove iz okruženja te motivirati svoje ljude i iskoristiti njihove potencijale.
„Pritisnuti“ tržištem i konkurencijom, poduzetnici imaju zadatak stvoriti vrijednost za kupca sve više kroz nova poslovna rješenja i modele koji se kvalitativno razlikuje od drugih, a koji su stvoreni uz niže troškove. Izloženost takvom konstantnom pritisku i promjenama, zahtjeva od poduzetnika razumnu inovativnost, fleksibilnost i brzinu reakcije, odnosno „dobitnu kombinaciju“ poslovne i operativne izvrsnosti, efektnosti i efikasnosti. Projekti, inicijative, eksperimenti, specijalni zadaci za pojedince ili radne timove, zahtijevaju se sve više u primjeni, „razbijaju“ shemu funkcionalne organizacije te mogu zamagliti prioritete. Da se u takvoj situaciji izbjegnu nepotrebne i ponekad skupe pogreške, potrebno je „neke stvari staviti na pravo mjesto“.
Potrebno je provjeravati i po potrebi redefinirati strateške namjere (viziju i misiju, temeljne vrijednosti organizacije) i dugoročne ciljeve, te na temelju njih odabrati glavnu i potporne strategije, koncepte implementacije i upravljanja njihovom provedbom i unaprjeđenjima. Ustvari, potrebno je odlično poznavati i dosljedno primjenjivati „pravila igre“ strateškog menadžmenta.
Kome je seminar namjenjen:
- poduzetnicima
- menadžerima
- specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
- ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima
Kratki sadržaj i ciljevi seminara:
Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima strateškog menadžmenta te osnovnim znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:
- kako se prikupljaju eksterne i interne informacije, kako se analitičkim postupcima transformiraju u korisne informacije i preporuke za donošenje odluka i djelovanje
- kako se definiraju strateške namjere i dugoročni ciljevi u skladu s okolnostima iz eksternog i internog okruženja
- kako se odabiru primjerene glavne i potporne strategije, te implementiraju i provode
- postupci kojima se optimizira prodaja i ujedno preveniraju i minimiziraju rizici (segmentiranje tržišta, dobrih i upitnih kupaca i ne-kupaca, ocjenjivanje boniteta, komercijalnog potencijala i kreditnog limita)
- kako se mogu pravedno vrednovati i motivirati ljudi, adekvatno preuzetim odgovornostima, kompetencijama i rezultatima rada
Preuzmite poziv, program i prijavnicu u pdf formatu.
Kolika je cijena kotizacije?
Cijena kotizacije iznosi 1250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave do 20. lipnja ostvarujete popust i cijena iznosi 1000 kn + pdv. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.
Kako se prijaviti na seminar?
Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 30. lipnja 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 30. lipnja 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.
Doznajte više: Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 000, 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832,
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
O predavaču:
Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.
Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima - članicama međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač poduzeća Konter bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house seminara i radionica).
Dobitnik je nagrade Primus 2012., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.
Kao gost predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern-u, Financijskom klubu pri EFZG, specijalističkom studiju kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva, a u tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.
20 zanimljivih činjenica o smrti
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
Pili su i zabavljali se, a onda je mladić prijatelju dao bombu u ruke: 'Sin ima gelere po tijelu'