Modna kuća koja i danas nosi ime Coco Chanel na početku osamdesetih bila je nešto poput stare dame, sve dok na mjesto kreativnog direktora nije došao Nijemac koji je uveo niz promjena
Kako je Lagerfeld 1982. godine od Chanela napravio hit brend
Modna kuća koja danas slovi za jednu od najluksuznijih imala je svoja turbulentna vremena, jer nakon smrti Coco Chanel, 1971. godine, kuća nije ulovila korak s vremenom te je ona desetak godina kasnije bila samo jedan od nekad moćnih brendova.
No, sve se to promijenilo kad je na čelo kuće stigao Nijemac Karl Lagerfeld, jedan od majstora modne inovacije i veliki ljubitelj stilske igre.
POGLEDAJTE VIDEO: Fascinantan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Shvatio je da će kompaniji trebati više od "liftinga" te da će morati znakovlje kuće Chanel učiniti modernim i relevantnim.
Upravo je on kreirao Chanelov logo koji se sastoji od dva slova C, a koji je danas jedan od najznačajnijih.
- Mnogi su u to doba govorili da je Chanel mrtav brend. No, mislim da je Karl baš radi toga poželio podići brend i uvjeriti ljude kako su u krivu. Znao je da mora promijeniti mnogo toga, kako bi je modernizirao i vratio na scenu kao važan brend - komentirao je Eric Wright, nekadašnji Lagerfeldov suradnik, za Vogue.
Potom je Karl odlučio rekreirati naslijeđe kuće u modernom tonu te je dekadama kasnije na inventivan način koristio znakove i prepoznatljive karakteristike ove modne kuće.
Naime, konstantno je vrtio i reinterpretirao ključne elemente, poput crne i bijele, kamelije, bisera i buklea, a opet sve skupa bilo je u duhu kuće.
Danas prepoznajemo znakove brenda - na primjer malu crnu haljinu, torbice s lancem, kostim od buklea.
Karl je uveo u modu način rada koji poštuje niz dizajnera, a to je rekreiranje starih elemenata nekog brenda, igra s naslijeđem na moderan način.
Osim kreativne, Lagerfeld je imamo i energiju za biznis, što ga je učinilo jednim od ključnih autora prošloga i ovog stoljeća.