I uz te poticaje, to ostaju samo fensi-šmensi gadgeti za uski krug bogataša koji će se s tim "električarima" šminkati po gradu i smijati se sirotinji koja si to ni uz 80% poticaja nemože priuštiti, te se ko fol hvalisati kako su ekološki osvješteni, a za proizvodnju struje se kao ne spaljuju fosilna goriva, a gdje je još zbrinjavanje zapaljivog i toksičnog otpada od baterija iz takvih vozila, ...dajte se saberite ekolozi i političari i radije spustite cijenu nafte i maloprodajnu na benzinskima kako je bilo prije 20-tak godina (barel nafte je isto k'o i tad') i ne izmišljejte toplu vodu!!! Plus još samo da napomenem, ...kad bi svi prešli na električna vozila, ...cijena struje bi otišla u nebo i onda sirotinja koja niti nema automobil imala bi tako visoke račune za struju da bi svi odmah išli pod ovrhe...itd. i još 100 problema tu ima... Fala na pažnji, KH
Dk
Deaktivirani korisnik
23.4.2018.
Odustani
A tek gužve na punionicama..pa čekali bi u redu 24 sata da napunimo auto..i kad bi došli na red nestalo bi struje..ovo će iskoristiti djeca tih političara koji
su donijeli taj zakon i par tajkunčića..za sirotinju se nikad ništa nije učinilo pa neče ni sad.
Prikaži još ↓
Hrvoje097
23.4.2018.
Odustani
To što se za proizvodnju struje spaljuju fosilna goriva ne čini el. automobile lošijima nego države koje nisu u stanju uvesti čišći način proizvodnje. Da tu ima
š bateriju (ona traje 20 godina). Proizvodnja tih baterija sigurno negativno utječe na okoliš, ali barem kada taj auto izađe iz tvornice ne ispušta kroz auspuh toksične čestice (znamo da ih se nakupi kroz ako recimo koristiš auto 15 god.). A i sam el. motor je puno efikasniji od ovog u "normalnim" automobilima.
Prikaži još ↓
KH
24.4.2018.
Odustani
Još uvijek je više minusa nego pluseva kod električnih automobila, sorry..., uglavnom visoka cijena čak i uz poticaje je najveći problem, a odmah iza toga još v
eća boljka je premala autonomija i mreža punionica, dostatno tek za šminkanje po gradu, eto, a to se neće rješiti nikada, ...čitaj: NIKADA!!!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .