frende moj to je moje mišljenje!!meni je totalna glupost da robot radi avione i baca ih da lete!! gle ionako će doći vrijeme gdje će u svemu upravljati kompjuter!!sada još uvijek upravljaju ljudi sa tim robotima,a šta kada se osamostale?? pa šta ti misliš da će plaćati 10 ljudi,a može platiti servis robota, recimo jednog čovjeka koji kontrolira i 50 robota koji operiraju sami!!!misliš da ćeš imati posao-?? ili auti kada budu za 10-15 god. vozili sami,misliš da će biti šofera?? vi ste malo krivo skužili šta sam htio reći!!
da
damirAERO
03.4.2011.
Odustani
Covjek ce uvjek tu biti prisutan da kontrolira sisteme.
wozzie
03.4.2011.
Odustani
pa ja baš to i govorim,ali opet ih neće biti koliko ih danas treba!!
recimo bubam sada treba za svakoga robota po jedan čovjek, a za 15 god će ih trebati, jeda
n čovjek koji nadzire 5 robota!!pa jeli me itko uopće razumije šta hoću reći?!!
Prikaži još ↓
JunFan
03.4.2011.
Odustani
Pa putnički avioni mogu letjeti sami već danas, samo što to nije uvedeno i vjerovatno nikada neće zbog ljudske psihologije i straha da samo računalo upravlja st
rojem (u ovom slućaju zrakoplovom), tj. to bi vjerovatno drastično smanjilo broj putnika i povjerenje istih u avio-kompanije...
Prikaži još ↓
da
damirAERO
03.4.2011.
Odustani
Iako gotovo lete sami i pomocu FMC mogu odletjeti rutu od samog ukljucivanja autopilota i komandi VNAV i LNAV oni opet trebaju biti nadgledani i nisu potpuno au
tomatizirani naravno ako izuzmemo onu novu NASA-inu letjelicu. Slazem se sa JunFan-om, to bi smanjilo broj putnika naveliko ali pravi primjer automatizacije u putnickom prometu je i sam Airbus kojeg i Croatia Airlines koristi. Njemu kompjuter ne dopusta tj. avion ne dopusta pilotu da radi manevre koji bi mogli ugroziti sigurnost ali opet to nije ni blizu da covjek gubi smisao pilota u avionu.... bar za sada :)))
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .