Auti su se prije daleko češće kvarili. Recimo daaaavno na cesti Zagreb - Rijeka uvijek bi netko bio nagnut i zavučen pod haubom motora. Neovisno o marki auta. Doduše Citroen i Fićo su bili najčešći pacijenti, kasanije Peglica.....
Danas, probajte se sjetiti kada ste vidjeli auto onkraj ceste s trokutom. Rijetko.
Rocking Roller
21.4.2019.
Odustani
U pravu si, prije su se auti češće kvarili ali su popravci u financijskom smislu bili podnošljivi. Danas kada ti nešto krepa, odmah računaj na bar nekoliko tisu
ća kuna... I to ako imaš sreće.
Prikaži još ↓
ko
korisnik11122
21.4.2019.
Odustani
Kuhali su
Dk
Deaktivirani korisnik
21.4.2019.
Odustani
Rocking
Ali su periodi servisa nekoliko puta duži, pa si tu negdje.
Ukratko auto UVIJEK košta.
Papatest
21.4.2019.
Odustani
Danas su to Reno,Peugeot,Citroen
ka
kaius
21.4.2019.
Odustani
ja se sjećam da je mnogo kvarova i na tim nekadašnjim autima bilo radi lošeg održavanja.neka jesu bili jednostavniji,ali ako si čekao da ti nešto crkne ili počn
e loše radit da ideš mijenjat to je bila samo tvoja krivica.prvi i drugi auto koji sam imao je bio stojadin pa 127 fiat,ali nisam čekao da nešto šteka za zamjenu npr svijećica,platina ... na određen broj km skidao iako je auto išao kako treba i sve novo.ili duge dijelove koji imaju svoj rok trajanja.ako si čekao da zamijeniš kad crkne onda si si bio sam kriv.ti što su i ostajali na cesti zg-ri mnogi su i inače vozili polako ili malo km radili (ne svi,ali mnogi a to znam iz iskustva) nisu niti znali ni išli za tim da na vrijeme promijene neke dijelove nego ide dok ide.tada sam ja stvarno radio brdo km na godinu,ali nikad nisam ostao na cesti
Prikaži još ↓
thedarkside
21.4.2019.
Odustani
Imas ih i danas dosta..evo npr u Njemackoj kada vidis trokut znaj sa je 200 metara dalje BMW
tocilo
22.4.2019.
Odustani
Ja ne poznam nikog tko u to vrijeme nije ima kanal u garaži za popravke,a izlazio sat vremena prije nego će krenut na posao vidit hoće li mu to jutro upalit aut
o
Prikaži još ↓
ka
kaius
22.4.2019.
Odustani
ja nisam nikad imao kanal,i uvijek mi je svaki auto palio iz prve zimi i ljeti. i tako svi koje poznajem.od fiće pa do danas
Dk
Deaktivirani korisnik
23.4.2019.
Odustani
Kvarila su se uvijek nekvalitetna auta... zastave , tristaci.. danas fiat uno, clio itd.. i vecinom auta slabije klase (jeftinjare) ili sa puno godina.... tes
ko se nadje neki auto vise klase da stoji pored ceste, kako i prije 30 godina tako i danas
Prikaži još ↓
ka
kaius
23.4.2019.
Odustani
održavanje? redovno ako si održavao nije ostajao na cesti niti zastava noti drugi jeftiniji auti. ja se sjećam kako je to bilo.ljudi su vozili i vozili dok nešt
o nije crklo,ili ostajali na cesti negdje.a to i zastave i tristači i fiati.koliko puta sam vidio,dođe tip i žali se da mu radi na 3 cilindra a kad tamo svijećice nije promijenio od kad je kupio auto i to su bile i godine u pitanju.ili kada nije imao snage ,nije vukao pa dođe i kažu da im je motor kvragu a tamo filter zraka takav da ga staviš na buri od 100 na sat nebi ga zrak probio.svašta sam vidio.osnovno što je bilo da ne šteka i da uvijek upali ujutro je bila struja kod tih auta.meni se nikad nije desilo da ne upali,ali sam svakih 10000 km (iako je moglo i više ) mijenjao svijećice,kondenzator i platine bez mislit dali mogu još trajat i koliko i nikad problema.a i tada prije 30 i više godina su i auti više klase ostajali na cesti i išli na popravke ,kao i danas isto.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .