Ovo da je automobil danas kvalitetniji nego prije je najobicnija izmisljotina i plod bujne maste autora ovog texta! Nitko vise nece napravit automobil koji ce biti izdrzljiv kao prije sto su bili!!! Pa jel mercedes skoro propao zbog svojih modela koji se nisu uopce kvarili! Danasnji merc nije ni blijeda slika onoga sto je u pocetku izlazilo iz te tvornice!!!
jo
john70
21.4.2019.
Odustani
Danasnji auti prevale od 300 000-500 000km samo tak,i jos se skinu kilometri dolje na 200 000km,i proda se i jos odvrti 200 000km i onda se pljuje po autu kak n
ije ni pol milje napravio..
Koji je stojadin,yugo,ficek,peglica,pa i golf,fiat ili bilo koji prije 20-30g vrtio tu kilometrazi..
Gdje koji je uspio,al rijetko koji,ali sa dvije generalke.
Problem je danas ta elekttonika sta su nakrcati,i priguseni radi ekologije..
Da se da motoru da "dise" i da nema tolko elektronike po sebi osim one potrebne sa sami rad motora i auta nema brige..
Ali naravno onda opet nebi auto valjao jel nebi imao sve blagodati tehnologije,udobnost,komfort itd...
Tesko je udoboljiti svima njihove kriterije..
Ali ja stojim da su danasnji auti puno kvalitetniji,sigurniji,udobniji,bolji za voznju,ali se i drasticno vise vozi i prode kilometara..
Lp
Prikaži još ↓
mi
mican
21.4.2019.
Odustani
Danas su auti sigurniji, imaju više opreme, ali udobniji baš i nisu.
pn
ptica neznalica
21.4.2019.
Odustani
Ali je Golf radio 700 000-800 000 bez problema, a stojadin 200 000 i bio je jeftiniji od dacie, te si skoro svaki kvar mogao sam otkloniti, a o cijeni rezervni
h dijelova da ne govorim. I da spomenem, imao sam kvar na elektronici, a za popravak mi je trebalo nekoliko mjeseci, iako su me u svakom ovlaštenom uvjeravali kako ce to biti brzo, dok nisu spojili kompjutere koji nisu nigdje pokazivali grešku.
Prikaži još ↓
zv
zvolen
21.4.2019.
Odustani
Golf 1.9 TDI prelazi 500 000 bez i jednog ozbiljnog kvara uz minimalno servisiranje ! Ovi drugi to mogu samo sanjati !
tihoja
21.4.2019.
Odustani
Je oba ste u pravu, ne može svaki auto prići danas 500 tisuća km. Mercedes je po tom pitanju postao lošiji a neki su bolji nego prije 25 god. Svaki koji napravi
preko 300k km je ok. Kvare se i dijelovi koji su skupi a isto prije 25 god. nisu i bili ugrađivani u auto...
Prikaži još ↓
ka
kaius
21.4.2019.
Odustani
što ja znam kvarovi,neki imaju veze i sa načinom vožnje.i prije i danas! danas npr elektronika negdje crkne jer mnogi kad okrenu ključ ne sačekaju da se ugase s
ve lampice i odmah upale auto i vremenom to zna sj....t neki elektronički dio. drugo,neki veči auto nije za za nekoga tko vozi samo kratke relacije uvijek,pogotovo ovi sa pdf filterom jer se začepi i onda je trošak.
i druge stvari,..
primjer ,golf jedinica koje je imao moj otac na 100000 je morao skinut glavu i servisirat a ventili crni,čađavi,sve za čistit. ali on je vozi uvijek polako!
ja sam imao fiat 127 ali ja sam to tjerao do granica i okretaja. prodao sam ga sa 200000,jednom promijenio lamelu kvačila. na 220000 je tip skinuo glavu,iako nije morao jer mu je smetalo što je malo ulja bilo ali što se nakupilo vremenom,sam je rekao da nije trebalo ali njemu je to smetalo.zvao me da vidim glavu.ventili i ostalo bilo kao zrcalo skoro.
nije niti za uzet kao primjer motore od prije 30-40 godina i usporedit. danas su bolji materijali,tehnika je napredovala.tada za ono vrijeme i da si napravio 200000 i više je bilo sasvim ok ako danas je 500000 ok.danas elektronika ubije ako nešto ode,cijene popravka znaju biti visoke.
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
21.4.2019.
Odustani
i moj otac je kupio g1 novi iz sarajeva 84 i trajao nam je 26g i malo preko 500 tkm i onda smo ga prodali i ovaj novi gazda je odvozio još 150tkm a mi smo samo
mjenjač promjenili u 400tkm jer je kuča se zidala pa je auto teške prikolice vukao i onda je počeo ispadat iz brzina, a koji današnji bi toliko i tako to preživio i podnio
Prikaži još ↓
ic
ichbin2
21.4.2019.
Odustani
zvolen@ i to je sigurno tako, imamo tog g3 kupio ga od frenda, on ga je kupio sa 300tkm u 2g napravio još 100tkm, i sad ga mi malo vozimo i auto ima malo preko
700tkm i samo jedan kvar u 15g od 500 kn, a ostalo se zna kad se šta treba odradit na autu da bi se mogao koristit bez problema
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
21.4.2019.
Odustani
Danas automobil troši manje goriva, ali i gorivo je puno bolje kvalitete. Zamislite da nekadašnji dizel stavite u najnovije dizelske motore.
ka
kaius
21.4.2019.
Odustani
da troše mnogo manje i nije,sa današnjom tehnologijom bi trebali pola od ovog što troše.
zamisli auto sa elek. ubrizgavanjem iz 77 1900 deklarirana potrošnja 7.
3 a mogla je normalnom vožnjom biti 6 i ispod(zavisno od vozača) koliko troši danas takav auto,ne mnogo manje ,koliko je tehnologija išla naprijed u 40 godina
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .