joj koje je to ludilo mozga bilo, pogledajte samo prometnice i gabarite vozila kao i modele iz istog perioda u americi, naprijed "kauč", straga kauč, i prostora zu maneveriranje na cesti koliko te volja, tankaš za šaku kovanica (dimes)...i pičiš...a ovdje su ljudima ispirali mogzgove o nekim štedišama...kumunizam je uvijek radio eksperimente na ljudskoj psihi i percepiciji...
mr
mrkelaoooo
01.9.2024.
Odustani
Wow.. što nemamo mi u Hrvatskoj tvornicu automobila???Stari ti je dobro isprao mozak kad takve nebuloze pišeš
Dk
Deaktivirani korisnik
01.9.2024.
Odustani
Amerikanci su osamdesetih odustajali od american guzzlers-a.
od
oki doki 18
01.9.2024.
Odustani
za to tankiranje za šaku kovanica su mnogi širom svijeta platili glavom i još plaćaju, sve pod krinkom svrgavanja diktatora i uvođenja demokracije i zapadnjaštv
a...nažalost
Prikaži još ↓
melin51
01.9.2024.
Odustani
Danas imamo Ameriku u Hrvatskoj a sreće nigdje. Sve sam krkan do krkana.
ne
nesminrec
02.9.2024.
Odustani
jajalo - ma bas si nasao usporedbu.Stavi to americko smece krcato kroma i kubika u bilo koji Europski grad pa da vidimo kuda bi stigao.Yugo je radjen po bazi Fi
ata 127 kao sto je upotrebljen i njegov motor (jedan od najboljih Fiatovih motora iz kojega je kasnije razvijen Fire motor).Fiat 127 je bio jedan od najuspjesnijih modela upravo zbog svojih gabarita i unutarnjeg prostora.To sto Yugo nije bio kvalitetno radjen je problem kontrole kvalitete koja je bila losija nego drugdje (nisu se niti drugi europski proizvodjaci mogli pohvaliti kvalitetom osim nekih).Svejedno,imali smo vlastitu proizvodnju i ne samo Yuga vec drugih marki automobila,kamiona,kombija,prikolica,kamp prikolica,Tomos motore, autobuse....Danas izradjujemo sofer sajbe i neke elemente unutrasnjosti....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .