A šta će kod nas skupi centri kad smo siromašni. Samo ovo prolazi.
BlackRaven
03.12.2018.
Odustani
Definiraj skupe centre? Svi ovdje di jesam imaju ISTU cijenu plus minus nesto sitno. Inace nitko kupovao ne bi.. Plus posebne akcijice jedino. Razlika u cijeni
izmedju Leclerca, Auchana, Lidla, Aldija , Carrefoura , i Spara je tako sitna da te gorivo kosta vise ako ides gmizat okolo.
Prikaži još ↓
be yourself
03.12.2018.
Odustani
Eurospin je talijanski ali ja nikad ne kupujem u Eurospinu kad sam u Italiji nego uvijek u Famili koja ima 50% kvalitetnije proizvode a ne puno skuplje. Gle, 30
% je sigurno skuplje a to je za sirotinju previše.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.12.2018.
Odustani
A znaš li zašto smo siromašni ? Pa jedan od bitnih razloga su i kupci upravo poput tebe. Sad bi trebao to nadugačko i naširoko elaborirati, ali mi se ne da. Bit
je u kupovini hrvatskih proizvoda u hrvatskim dućanima.
Prikaži još ↓
be yourself
03.12.2018.
Odustani
Nema to veze. Niti jedna država ne a pogotovo mala ne gradi konkurentnost kod kuće jer je malo tržište.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.12.2018.
Odustani
Ma joj daj molim te, o čemu ti pričaš ? Pa upravo zato što je mala u svemu, pogotovo u obimu proizvodnje je cjenovno teško konkurentna i uz bok mega proizvođači
ma. Pa postoje koncerni koji zapošljavaju više ljudi no što mi imamo stanovnika. Postoji hrpa brendova koji su brendovi prvenstveno tu, a vani ne mogu na ničiju policu. Tako da ti je komentar potpuno pogrešan.
Prikaži još ↓
be yourself
03.12.2018.
Odustani
Ja sam dipl. ekonomist i znam šta pišem. Također sam jako uspješan direktor tako da ne lupam gluposti.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.12.2018.
Odustani
Bojim se da nisi... Osim toga nisi ni pokušao opovrgnuti niti jednu rečenicu koju sam napisao.
be yourself
03.12.2018.
Odustani
Pa baš zato što je Hr mala u obimu prozivodnje mora firma početi prodavati proizvode vani kako bi postala velika u obimu proizvodnje i imala mali trošak po jedi
nici proizvoda. Znači, mora početi izvoziti. Tko god radi od proizvođača isključivo na hrv. tržištu, taj je propao ili će uskoro propasti. Najuspješnije firme, niti jedna nema glavninu prihoda u Hrvatskoj gdje je mala kupovna moć i malo potrošača. Na tom jadu i bijedi, ne možeš temeljiti rast.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.12.2018.
Odustani
Odlično. S obzirom da se radi o lancu i proizvodima svakodnevne upotrebe, tkzv špeceraju, sad mi molim te reci u kojim su to stranim dućanima vani zastupljeni p
roizvodi Vindije, Slobode Osijek, Kandita, Saponije, Belja, Županjske i Virovitičke šećerane, Zvijezde, Leda, Jamnice, PPK, Sirele, Kestlina, Badela, Maraske, Kutjeva, Regeneracije Zabok, Dukata, Čakovečkih mlinova, Franka itd ? Rast ? Nema rasta. Rast je postojao dok nisu ušli strani trgovački lanci sa svojim robnim markama. A da bi izvezao i prodao svoju robu vani, moraš biti konkurentan cijenom i kvalitetom. Kvalitetom jesmo djelomično, ali cijenom kao mali konkurentni ne možemo biti. Ostaje podrška domaćeg kupca. A ona izostaje pod sve većom ponudom stranih roba. Jeftinih roba. Zato se Kraš onako grčevito borio za opstanak Konzuma i dogovor. Jer im izvoz u regiju i EU nije dostatan, a oni su im najveći kupac i kupac koji drži kompletan asortiman. Dakle itekako je u ovoj situaciji važno kupovati domaći proizvod. Inače u drugim temama je jako interesantno pročitati kako bi minimalna plaća trebala biti barem 5000 kn, a istovremeno podržavati uvoz i kupovati sve iz vana.
Prikaži još ↓
be yourself
03.12.2018.
Odustani
Pa prali su nam mozak s "Kupujmo hrvatsko" 15 godina i nije nam pomoglo. Čak štaviše, mi smo sve više propadali što su oni više vikali da kupujemo hrvatsko. Zna
či da to nije rješenje. Vjeruj mi da se sve te firme prodaju vani svoje proizvode. U Švicarskoj sam bio prije 2 mjeseca, ima svega, Karlovačkog piva, Vegete, sira od Vindije itd. Isto tako i u Engeskoj. Vindija izvozi 12% od ukupne proizvodnje a npr Podravka izvozi u 50 zemalja na 5 kontinenata. Znači jedino ostaje orijentacija na izvoz uz smanjenje poreza i ulaganje u nove tehnologije (robotizacija) radi povećanja konkuretnosti. Nikad u Engleskoj iki Njemačkoj nisam vidio na tv-u ili bilo gdje kupujmo njemačko ili englesko. To je glupost. Ako isti proizvod iste kvalitete košta 30% manje, kupac će kupiti jeftiniji proizvod. Novac ne poznaje sentimente.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .