Obavijesti

News

Komentari 0

Jeste li znali? Ovo su reklame koje su mijenjale naše navike

Jeste li znali? Ovo su reklame koje su mijenjale naše navike
1

Jeste li znali da se naš interes za određeni brend budi u trenutku kad uspijemo osjetiti emociju prema tom proizvodu ili brendu?

Zvuči vam poznato ovo što slijedi?

- ugodan miris vanilije ili svježe pečenog kruha koji se širi trgovinom,

- snažan i prepoznatljiv zvuk motora koji muškarce diže sa stolice da pogledaju je li to prošao Bentley, BMW ili Ferrari,

- prepoznatljiva crvena boja Coca Cole u koju smo obojali i djeda božićnjaka,

okus hrskavih pahuljica za jutarnji doručak,

- sjesti u novo auto i dodirnuti volan rukama.

VIše čitajte na Večernji.hr.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
FOTO Teška nesreća u Šibeniku: 'Auto se zabio u zid i prevrnuo'
NA TERENU I VATROGASCI

FOTO Teška nesreća u Šibeniku: 'Auto se zabio u zid i prevrnuo'

U nesreći je, kako su nam potvrdili iz JVP Šibenik, sudjelovao jedan automobil. Za sada nema službenih informacija o ozlijeđenim ili stradalim osobama
Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena
ZAGREBAČKI VIZIONAR

Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena

Spisateljica i arhitektica Ena Katarina Haler za Express je pisala feljton povodom 130. godišnjice rođenja arhitekta Drage Iblera, Zagrepčanina koji će uz taj grad ostati vezan tijekom cijelog profesionalnog života
Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'
HMPV NIJE NOVA KORONA

Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'

Kina bilježi porast oboljelih zbog HMPV virusa. Epidemiolozi kažu da on nije nov, dugo je među nama pa onda postoji iimunitet, koji na koronu nismo uopće imali. Cjepiva nema pa je rizik za malu djecu i starije veći