Eto pročitao sam skoro sve, odnosno nisam išao čitati dijelove s kojima se slažem, ali taj 4. dokument mi i dalje ne leži i ne slažem se s njim, a razloga je mnogo nebi ih sve nabrajao, ali recimo samo da mi je od iznimne važnosti tko je osoba koja će taj dio predavati mome djetetu.
Važan mi je naćin, pristup, literatura koju će izabrati, zatim uvjerenja i opredjeljenja tog profesora i slično.
U tom modulu malo previše prčkaju po dječjoj psihi i u pravilu če ih uvjeravati kako većina toga što misle da je ispravno u glavnom i nije tako i na taj način mogu od njih napraviti vrlo labilne osobe koje više nisu sigurne u ništa.
Ja kao roditelj bi želio da taj dio odgoja ostane meni ipak se radi o odgoju, a ne o predmetu.
Ne bih želio da mi djete odgaja netko tko nema djecu ili ih ne voli.
Djeca su puno kompleksnija i netko tko ih nije odgajao ne može ih razumjeti ma koliko se trudio, toga jednostavno nema niti u jednoj literaturi............
I tako dalje, i tako dalje uglavnom velika većina ZO može, ali ovaj mali dio po meni ne može i zbog toga najviše zamjeram ministru na njegovoj bahatosti što uopće nije želio niti na trenutak razmisliti o dijalogu koji bi za posljedicu možda imao i poneku korekciju 4. modula.........
vale1510
12.1.2013.
Odustani
slažem se potpuno sa tvojim komentarom, točno napisano ono što mislim tak da nemoram ja ponovno pisati, veliki plus
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .