Svakom coviku koji se iti malo razumi u stabilnost broda je jasno da ovaj brod vec odavno ne plovi. Ovaj brod je na dnu jako dubokog mora. Da bi se receni brod doveja u plovno stanje tribati ce puno truda I pameti koje na ovin prostorima nazalost NEMA.
PAREIDOLIA_1
03.2.2018.
Odustani
1. triba izbacit balast 2. kapitana koji je pobiga prvi (umjesto da je osta na brodu zadnji) nac i sudit mu za havariju 3. dat motorima nafte 4. ,,,,,,,,,,,,,
,,,,,, jebiga barba, ne znan a ima san dobru voju
Prikaži još ↓
dal
03.2.2018.
Odustani
Prvo gre subvencija brodogradilištu ( onom privatnom u Splitu ). Onda angažman vanjske firme ( može i onaj ''kinghead'' iz agrokora , ili kako se već zove ) za
podizanje s dna, i tegljenje. Onda obavezno povjerenstvo ( bar jedno ) koje će ''snimit'' štetu na brodu, i zaključit oće li ga se ''krpat'', ili će se kupit od amera drugi. E, a onda...svakako povjerenstvo...jer će se na natječaj javit i kinezi, rusi, i - izraleci. Pa treba izabrat najbolju ponudu, a kako smo židovima ''dužni'', bilo bi lipo da izaberemo njihovu, neka će kinezi bit najjeftiniji. Tu nije kraj...tek sad treba osnovat...a šta drugo, nego povjerenstvo....da vidi je ono prvo povjerenstvo uzelo sve elemente u obzir...uz, naravno, osnivanje povjerenstva koje će pratit ima li ko oko nas, od susjeda šta protiv....E, sad smo došli do glavnog: osnovat povjerenstvo, koje će objedinit zaključke svih ovih povjerenstava, i svakako još jedno koje će kontrolirat rad ovoga...I sad mi je dodijalo pisat, a nisam reka ni kvarat....
Prikaži još ↓
Bo
Boogey
03.2.2018.
Odustani
ima pameti al seli vani a ovi na vlasti to pokusavaju ubrzat kako god mogu
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .