Snimila sam hrpu reklama da mogu financirati produkciju koncerata. Ali sam zato i dvostruko sretnija jer sam uspjela. I postala sam snažnija, objašnjava Severina
Jednako je uspješna pjevačica i zaštitno lice raznih reklama
Severina (41) trenutačno ima godišnji ugovor s četiri tvrtke, a protekle tri godine snimila je još pet reklamnih kampanja.
Sladoled reklamira istom pjesmom kao nekad voćni jogurt.
- Nije bilo problema s autorskim pravima jer ona za tvrtku koja se reklamira vrijede dok traje kampanja - kaže Severinin menadžer Tomica Petrović. Splićanka je otpjevala prilagođenu verziju pjesme “Mili moj” u kampanji za voćni jogurt 2002. Seve, tada najpoznatija po hitovima “Djevojka sa sela” i “Dalmatinka” koji su je prikazivali kao djevojku tradicionalnih nazora, u reklami je domaćica koja sprema mliječnu deliciju u seoskoj idili. Verziju “Mili moj” za sladoled Severina 11 godina poslije pjeva senzualno, a zbog oskudnog kostimića i zavodljivih plesnih kretnji podsjeća na go-go djevojku ili burlesknu plesačicu.
- Nikad nisam ovisila ni o kome, tako da sam morala početi raditi jer s Aleksandrom u Zagrebu živim u stanu za koji još plaćam kredit. Pomažem i cijeloj svojoj obitelji. Zato se ovoliko i trudim, dvostruko više. Snimila sam hrpu reklama da mogu financirati produkciju koncerata. Za ženu koja nema potporu sa strane to je i teško i izazov. Ali sam zato i dvostruko sretnija jer sam uspjela. I postala sam snažnija. Mislim da sam fantastična majka jer ću svojim primjerom naučiti sina da ne ovisi ni o kome, da bude slobodan, da može biti što želi i uspjeti vlastitim radom. I da cijeni žene gledajući moj primjer - izjavila je Severina za B92. Pjevačica je godinama zaštitno lice njemačke automobilske kompanije, marke luksuznih švicarskih satova, lanca prodavaonica cipela i slovenskih toplica. Od 2010. snimila je kampanje za osiguravajuću kuću, pivovaru, naftnu kompaniju i trgovinu odjeće.
Ali teško je reći što sve zapravo reklamira.
Po kampanji bi trebala dobiti barem 50.000 eura jer stoji iza brenda
Uz godišnje ugovore i ugovore o snimanju kampanja, Severina ima i mnoštvo manjih angažmana kojima promovira određene proizvode, mjesta i usluge.
Najveća domaća zvijezda na brojne događaje kojima se predstavljaju proizvodi ne dolazi besplatno, pa je i to jedan od njezinih izvora prihoda. Glumci za glavnu uloge u reklami mogu dobiti koliko i za glavnu ulogu u filmu, a to je obično između 20 i 30 tisuća eura. Ali najvjerojatnije najveća regionalna zvijezda uzima više jer ona u kampanjama ne glumi nekog drugog, nego svojim imenom garantira kvalitetu proizvoda i tvrtke koju reklamira. Ljudi iz branše kažu kako bi za takve reklame trebala dobivati najmanje 50.000 eura, no ističu kako su ugovori u reklamnoj industriji dobro čuvana tajna i stvar dogovora između stranaka. Plaća zvijezde ovisi o raznim faktorima, pa je tako Severina možda pristala i na manji honorar od švicarske tvrtke jer je procijenila kako je za njezin imidž dobro biti zaštitno lice luksuznih satova.
Moguće je da tvrtka od svoje zvijezde poželi i više. Slovenske toplice koje Seve reklamira u ponudi imaju wellness pakete “Severinin izvor mladosti” i dvodnevni “Severinin kraljevski program”. Stručnjaci kažu kako ih je to moralo jako puno stajati. Prakticiraju se i kompenzacije, pa je tako Seve s trgovinom dizajnerske odjeće, koju reklamira sa sinom Aleksandrom, mogla dogovoriti da ih određeno vrijeme besplatno odijevaju.