Zato dragi roditelji koliko god vam teško bilk djeca se ne ostavljaju dugoročno da bi se odlazilo u inozemstvo i slalo doma pare. Život svasta nosi, ljudi se bore za egzistenciju svoje djece i u nekom trenutku zivota jedan, rijetko i oba roditelja odu "van", ali to treba biti kratkoročna opcija dok se financijska situacija ne popravi. Onda se djeca dovedu sa sobom ili se vratiš. Otići jedan u Njemačku, jedan u Sloveniju i tako živjeti i nazivati to brakom i obitelji...hm tu nešto nije štimalo od najranijeg razdoblja i to ostavlja trajne i dugorocne posljedice na djecu i njihovo odrastanje. Biti mali i imati žive roditelje koji nikad nisu tu je jako traumatično za djecu. Kad roditelji umru i nisu više tu, bake i djedovi su nešto najbolje što djeca imaju, ali pored živih roditelja to je sve jedna posebna patologija psihologije. Tako da ove cure su malo i dobile od djetinjstva. A često djeca ponude u odrasloj dobi ono što su i dobili. Ne opravdavam je, i ali... postoji li još nečija krivica da je ispala takva kakva je?
B.L.Devín
21.2.2019.
Odustani
Ne znam tko ti je dao minus, i tko ce jos dati, ali od mene +++++++++++++++
sswaffen
21.2.2019.
Odustani
Tako je i moja majka prosla.roditelji joj bilu oko 40 godina u njemackoj a ona kod svoje bake ovdje i vidala ih dvaput godisnje.kako je ona od svojih dobijala t
ako sam i ja na kraju u svojih 27 godina vidio jedanput u zivotu vidio zenu koja me rodila i koja se prema meni ponasala kao da sam neki okot a ne njeno djete a mozda ona jednostavno nezna drukcije
Prikaži još ↓
vj
vjekoslavkatalina
21.2.2019.
Odustani
zaboravlja se tu i genetska predispozicija...meni je bzv kad netko kaze gle roditelji su super a kakvo im je ispalo dijete...dijete ne mora naslijediti sve gene
kakve roditelji imaju...oni ih mogu nasljediti i od nekih predaka...nikad nije bilo niti ce postojati da je neka obitelsjka grana idealna i da su svi idealni...uvijek ce biti i bilo ej crnih ovci u obiteljima..e sad ako je neko dijete naslijedilo gen od neke prijasnej crne ovce ili ovaca po familijanoj grani tu tesko ima ispravaka ma koliko roditelji bili idealni...jednostavno radi se o sreci ili nesreci...ja sam dosta cuo prica od starijih koji se sjecaju nekog svog predka...pa uspoređuju djecu..u stilu..'a on je takav kakav mu ej bio djed,baka,pradejd,prabaka ili ne znam neko unutar bliznje rodbine'
Prikaži još ↓
sswaffen
21.2.2019.
Odustani
Ili ako se jedno dize u nebo a drugo blati.kako mi se cini ovdje je to tako bilo.za pokojnu sve najbolje se pričalo a za ovu blatilo.nemam djece al nekako mi je
kad vidim da jedno djete se velica a drugo pljuje moze isto dovesti do ovakvih stvari
Prikaži još ↓
L1
Liliana_1
21.2.2019.
Odustani
Skrati komentar jer ga ne čita nitko tako dugačak.
sswaffen
21.2.2019.
Odustani
Ozbiljno prvo te citam onda kratke
fiondica
21.2.2019.
Odustani
Sswaffen jako mi je žao zbog toga što si napisao, ali eto dobro si napisao na kraju. Možda drugačije nije znala. Mislim na tvoju mamu. I da se razumijemo, ne pr
avdam time njeno ponašanje niti mislim da je to tako trebalo biti, ali je u nekoj odrasloj dobi možda, ako to uspiješ protumačiti i shvatiti, vrlo bitno razumijeti zašto se nešto događa. Ako djeca koja su odrasla kao ti u toj situaciji kasnije konačno shvate i prihvate da NISU ONI KRIVI. Jer klinci na žalost užasno nastradaju u takvom odrastanju i svašta im prolazi kroz glavu. Prvo da su krivi, pa da ne vrijede jer ih ni mama ne želi. Pa onda gledaju drugu djecu kako imaju roditelje, i osjecaju se skroz drugačije. I to može trajno narušiti razvoj karaktera i samopouzdanje i odvesti u svakakve vode. Super je ako si se othrvao tome i ako guraš napred. Ne mogu ni zamisliti kako je to teško. Izboriti se iz te situacije i postati skroz ispravan. Imati svoju obitelj i napraviti sve drugacije. Bila sam na jednoj radionici gdje su nam djeca koja su rasla bez živih roditelja, a viđali ih povremeno, prepričavali svoja djetinjastva. Jedan od dana kada sam puno plakala. I onda me ni ne čudi ova šta je ubacila sestru u frižider. Svakakvi su se tu kompleksi javljali. Tebi se divim i baš ono...guraj napred. :)
Prikaži još ↓
hi
hisuđo
21.2.2019.
Odustani
fiondice, u pravu si svakako, djetetu je neophodna bliskost, podrška i bezuvjetna ljubav roditelja, sve drugo je sekundarno. ali ako ova Smiljana ima poremećaj
ličnosti, što je izgledno da ima, nema te ljubavi koja bi je ispravila i potisnula. nažalost, nema ni terapije koja bi je "centrirala".
Prikaži još ↓
fiondica
21.2.2019.
Odustani
Hisuđo slažem se, li nikad ne znaš da je imala to sve da li bi netko primjetio njene probleme. Poradio sa njom na tome. Mozda bi negdje nešto ipak pomoglo, da j
oj ju je netko ispravljao na vrijeme. Nego da ih je uvalio nekome na čuvanje. Predpostavljam baki i djedu, a stari ljudi se ne znaju nositi sa dječjim problemima, a jos manje sa pubertetom. Zaborave oni to. U nekoj mjeri je čak i žalim. Onaj dio koji mi je prestrašan i koji mi ukazuje da je ona baš jako zaglibila u dijagnozu je činjenica da je 19 godina živjela s tim mrtva hladna. Užas. Kad to znam mislim da je ta bila spremna na sve i samo je luda sreca da još netko nije nastradao pored nje. Mora da nije bio blizu taj koji je otvorio škrinju i našao ovu unutra jer lako da bi i taj dobio po glavi i pridružio se. Takve osobe su spremne na sve da sebe izvuku iz svake situacije. Pa dovoljno je samo to kako se jednom prilikom sama pretukla i izozljeđivala da prikaže da su je pokrali. Strašno. Nju treba staviti negdje pod nadzor. E sad gdje, odlučiti ce institucije, ako ne svale svi sve na pokojnog tatu pa ovu još i puste.
Prikaži još ↓
hi
hisuđo
21.2.2019.
Odustani
da, da je imala adekvatnu roditeljsku skrb i nadzor, morala bi se više truditi uklopiti i kontrolirati svoju psihopatiju. ali vjeruj mi, ona izbije kad-tad.. fr
endica mi je psihologinja i voli svoju struku i puno istražuje pa sam naučila dosta od nje. napisala sam već na drugom članku, Radovan Karadžić je recimo psihopat. Branimir Glavaš isto. školski primjeri. a možda su imali vedra i vesela djetinjstva, puno ljubavi i sunca i bla bla, ne znam.. psihopatija je puno češća i raširenija nego što ljudi misle. ne definira se kao bolest jer nije bolest, nego opaki poremećaj za koji nema lijeka..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .