Obavijesti

Tech

Komentari 45

Što je ovo, Audi A3? Ne, to je nova Škoda. Ime joj je Scala

Što je ovo,  Audi A3? Ne, to je nova Škoda. Ime joj je Scala
11

Prvi Škodin model koji napušta klasičnu arhitekturu interijera i najavljuje najveću navigaciju u klasi. Početak prodaje u Europi očekuje se u prvoj polovici 2019., a cijena će navodno biti oko 18.000 eura

Napokon i Škoda ima pravog aduta u kompaktnoj klasi - stigla je Scala. Riječ je o ozbiljnom automobilu uz koji Škoda nudi sve sustave aktivne sigurnosti kao i na Kodiaqu, Karoqu, Superbu ili Octaviji. Tu je i opcijska digitalna instrumentna ploča ako ne možete više zamisliti život s analognim instrumentima. Tako se može dobiti 10,25-inčni virtualni kokpit, a u Škodi kažu kako je Scala, zahvaljujući ugrađenom eSIM-u i LTE konekciji, njihov prvi automobil s kontinuiranim pristupom internetu.

- Mora se priznati -dizajneri češke tvornice zaista su pogodili sa Scalom. Izgled ovog automobila u kompaktnu klasu donosi sasvim novi dašak modernog i atraktivnoga dizajna, a posve se razlikuje od gotovo svih drugih Škodinih modela. Naravno, s obzirom na to da je konačni cilj ovim automobilom  pokušati 'ugroziti' Golfa, Focusa, Leona, Ceeda i i30, dizajneri su zaista tržištu morali ponuditi nešto novo, nešto drugačije što bi moglo zaintrigirati buduće kupce. Jesu li uspjeli vrijeme će pokazati, no Škoda Scala zaista izgleda impresivno - piše Autostart

Ekran infotainmenta sad je podignut s centralne konzole i za Scalu se može reći da je prvi Škodin model koji napušta klasičnu arhitekturu interijera. Škoda najavljuje najveću navigaciju u klasi.

Izvana Scala izgleda kao avanturist koji se skrasio u obiteljskom životu, odnosno kao koncept Vision RS s jesenskog autoshowa u Parizu – samo bez agresivnih detalja, predimenzioniranih naplataka, prednjih i bočnih spojlera.

Tu je prednja maska po uzoru na Superb, a bočne linije i stražnji dio komuniciraju dozu hrabrosti. Na poklopcu vrata prtljažnika nema više logotipa nego je pripadnost izražena razvučenom rječju Škoda. Dužina je 432 cm, a međuosovinski razmak raskošnih 265 cm, što obećava prostranu unutrašnjost. Dokazuje to i 467 litara prtljažnika. 

Svi konvencionalni motori su poznati i kreću se u rasponu od 95 do 150 KS (benzinci 1,0 TSI i 1,5 TSI, dizelaš 1,6 TDI te model na prirodni plin 1,0 G-TEC sa 90 KS). Sve su to Volkswagenovi agregati koji rade u rasponu od Audija do Seata. i ispunjavaju normu Euro 6d-TEMP.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU:

10
| Foto: škoda

Aktivna sigurnost je na najvišoj razini pa je tu automatsko kočenje u slučaju nužde, sustav upozorenja na izlazk iz voznog traka (oba sustava u serijskoj opremi), upozorenje na vozila u mrtvom kutu sad radi i kao upozorenje na vozila koja žele prestići Scalu (o tome će obavijestiti vozača), tu je adaptivni tempomat, a  Drive Mode Select omogućit će niveliranje ovjesa u dvije opcije Normal i Sport.

Scalu već nazivaju Audijem A3 Sportback za šire mase. A sjajan prvi dojam daju i  LED svjetla sprijeda i straga, koja će biti u serijskoj opremi, znači bez doplate.

Početak prodaje u Europi očekuje se u prvoj polovici 2019. godine. Neki nemački mediji navode da cijena neće biti niža od 18.000 eura. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 45
VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je novi model SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj
MALO SU GA NABRIJALI

VIDEO Kinezi se ne šale! Ovo je novi model SUV-a Forthing T5 koji se prodaje u Hrvatskoj

S opremom kao što je panoramski krov, umjetna koža, automatski mjenjač, grijana i masažna sjedala... konkurenti su na 40 tisuća i više. Novi Forthing T5 Evo Sport je dosta ispod te cifre
Isprobali smo Samsung Galaxy S25 Plus: Zašto 'srednje dijete' zaslužuje puno više pažnje?
MOBILNI SNAGATOR

Isprobali smo Samsung Galaxy S25 Plus: Zašto 'srednje dijete' zaslužuje puno više pažnje?

S25 u Plus varijanti djeluje puno bliže Ultri nego 'običnom' S25. Dijele procesor i imaju približno jednaku bateriju, ali je Plus osjetno jeftiniji. Dijele i rezoluciju, ali Plus ima veću gustoću piksela
Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura
OTVARAJU GA U SVIBNJU

Zagreb će dobiti prvi muzej povijesti videoigara. Ulaganje je 'teško' dva milijuna eura

Zagrebački muzej tako bi trebao prikazati razdoblje industrije videoigara od kraja 1960-ih do početka 2000-ih. Doznajemo kako će ga otvoriti u samom centru grada