Čovjek je vlasnik Osječke pivovare, bilo bi super provjeriti raste li zbog klupskih uspjeha prodaja piva ili bi za posao bilo bolje da mu pivo reklamiraju Dinamo i Hajduk
BIRTIJA
PLUS+
Je li domet ambicioznog Ivana Komaka natjecanje s Hajdukom i Dinamom ili pak - s Mamićem?
Može Cedevita i trideset puta osvojiti prvenstvo, ali Cibona je Cibona. Cibonu možeš i ugasiti, ali bi i iz "groba" bila Cibona. Žene nisu pokazivale bunde u kazalištu nego na Ciboni, a kako dvorana nije stadion, imati ulaznicu bio je status nad statusima. Pokret, religija, ne klub. Za najžešćeg rata glavu si mogao izgubiti zbog pogrešne riječi, a ljudi bi došli s bojišta i sa sjetom govorili o - Jugoplastici. I tko god išta pokušao, vjerojatno, gotovo sigurno, samo Cibona i Split mogu biti to za čim milijuni ljudi žude. Brend je čak ružna riječ za sjećanja, za kult i tradiciju.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku