Talentirani James pridobio je pažnju javnosti svojim prepjevima hrvatskih i regionalnih hitova na engleski jezik kojeg je dijelio na svojim društvenim mrežama te prikupio veliku publiku
James Night o pjesmi 'Cruella': Nastala je iz pobune. Fantazija i moj doprinos povratku kreative
Početak jeseni James Night obilježava novim singlom „Cruella“, svojom trećom ovogodišnjom pjesmom koju objavljuje Dancing Bear. Novitet mladog Vinkovčanina inspiriran je legendarnim likom Cruelle iz bezvremenskog filma „101 Dalmatiner“. Singlom šalje snažnu poruku kako uvijek treba nastojati biti drugačiji u današnjem svijetu, koliko god se to ponekad činilo nemoguće.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Htio sam ponuditi nešto što prkosi svemu što “danas prolazi” te je potpuno nepovezano s našim svakodnevnim osjećajima i doživljajima - nešto što postoji samo kako bi živjeli svoju fantaziju kroz to, slušali, plesali i pretvarali se da ste i vi Cruella i da vam je svijet na dlanu. Ova pjesma je samo dio zapažanja da pop glazba trenutno pati od već sada kroničnog stanja samosažaljenja, a tu je s jednim jedinim razlogom - da zabavi - izjavio je James o inspiraciji za najnoviji singl.
Zabavnog i plesnog karaktera, „Cruella“ poziva slušatelje da se bore protiv monotone svakodnevice i prepuste vlastitoj mašti i kreativnosti, čak i uz malu dozu dramatičnosti.
- Cruella nije ovdje da se previše objašnjava. Ona je nastala iz pobune prema svemu što se vrti u krug i juri vlastiti rep. Smatram kako najgore stanje može biti ono komforno jer tada nastaje masa bezličja, a prag za dobrim se smanjuje. Ovo je fantazija te moj doprinos povratku kreativnosti - objašnjava James.
Iza teksta pjesme stoji James Night, koji uz producenta Nabila Charfija potpisuje i glazbu. Za aranžman „Cruelle“ zaslužni su James Night, Nabil Charfi i inženjer Romuald Klemm. Singl prati i intrigantan spot, snimljen u kultnom zagrebačkom klubu Alcatraz.
- Uvijek pišem vlastite spotove, a ovaj je nastao uz redateljice Dunju Ivezić i Andreu Mulder. Ideja za Cruellu nastala je kroz šešir, naočale i kaput koje uzimam, simbolično prikazujući vraćanje kreativnosti, vizije i statusa u glazbu, ali i identiteta pop glazbenika. Veliko hvala rock & beer klubu Alcatraz i Ani Alagušić! - izjavio je James.
Talentirani James pridobio je pažnju javnosti svojim prepjevima hrvatskih i regionalnih hitova na engleski jezik kojeg je dijelio na svojim društvenim mrežama te prikupio veliku publiku. Trenutačno ima gotovo 27.5 tisuća pratitelja na TikToku te 413 tisuća lajkova, dok ga na Instagramu vjerno prati više od 16 tisuća ljudi. Od tada je objavio singlove „Silver Lining“, ultimativni ljetni singl „Nije Zauvijek“ kojeg je prepjevao na engleski i objavio „Chasing Rainbows“, a inspiriran njegovom zavodljivom melodijom je objavio i dva vlastita remixa singla, „Nije Zauvijek (Arcade Sped Up)“ i „„Nije Zauvijek (80s Slowed Down)“. Nadahnut Jamesovim zvukom, hrvatski producent Bruno Pietri također je napravio remix pjesme te joj dodao neodoljiv ugođaj idealan za izlaske.
Osim što je pokazao svoje kantauroske i pjevačke vještine, ostvario je suradnju s popularnim modnim brandom Klisab, a nedavni dokaz traga kojeg je ostavio na hrvatskoj publici je ulazak u finale želja za Doru 2024.