Mogao je izlobirati da se na Ypsilonu doda treća traka pa da postane autocesta , pa da se stranci ne čude kada plaćaju cestarinu. Kako je izlobirao kod Istrana da o tome šute?
Antares777
15.6.2018.
Odustani
Imaš pravo.... a i s time će opet biti najviše nesreća na toj cesti, ne pitaj zašto.... Istra ima love ko žala od turizma u što je ulaže..... pitam.... iz persp
ektive socijalnih problema i zdravstva .... za sve dolaze u Rijeku..... u što ulažu.... bila sam na izletu s firmom u neku od seoskih gospodarstava.... cesta do tog objekta koji je lijep i zbilja ima kvalitetnu uslugu je gora nego u dalmatinskoj zagori.... u što Istra ulaže novce pitam.... treba im EU lova.... a što tek onda treba Slavoniji i ruralnim krajevima koji nemaju crkavice od prihoda...... gdje Istra sav prihod od turizma i blizine Italije i EU ulaže u vlastite džepove..... sramota ... ali Jakovčić je sebi selo kupio i valjda ga eu novcima uredio....a za sve idu u Zagreb i Rijeku..... pa zar im nije Slavonije žao ..... sram ih i stid bilo
Prikaži još ↓
PATRICIA
15.6.2018.
Odustani
Antares,Istra vec godinama u Zagreb salje preko 800 milijuna kuna godisnje.Sav novac kao i iz Dalmacije slijeva se u drzavnu kasu u Zagrebu,a onda Zagreb salje
novac ostalim opcinama i zupanijama.
Prikaži još ↓
schulz_1
15.6.2018.
Odustani
koja treca? cesto ni druge nema. a tek lokalne ceste, stanje debelo ovisi o tome tko je na vlasti
Antares777
18.6.2018.
Odustani
pa neće baš biti da sav porez i prirez ide u Zagreb.... zna se što ostaje u kesama lokalnih gradova i općina i što s tim novcem rade.....ali nama je uvijek ne
tko kriv ama baš za sve... prije je bio Beograd, sad je Zagreb... Brisel....glavno da netko drugi bude kriv.....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .