Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

LE
Nema vise gtc-a, nema ni opc-a, vrh ponude 3 cilindra, pa sta je ovo?? Gdje su 2.0 turbaci?? Sramota
zveki14
Istina. Ne znam da li to uvjetuje europska unija ili netko drugi ali kupci bi trebali imati izbor! Uvijek je bilo motora za svakog. A sad samo za penziće i žene Prikaži još ↓
ks
tehnologija napreduje. ali ne i vaše stanje uma. za 20 godina se vjerojatno više neće ni proizvoditi automobili na benzin a vi ćete i dalje tupiti o barem 4 cil Prikaži još ↓
a2
Sta ce ti gtc, opc i sta sve vec ne... kad ih ovi mali sa tri cilindra sa 1000 kubika preskoce. Idu ko zmaj
ks
@audi2.0 - tako je. vozio sam se u taksiju, nas 5 muških u prosjeku svaki oko 90kila. škoda oktavija 3 cilindra. kaže dečko ja ću sad malo stisniti pa vi pogodi Prikaži još ↓
LE
Malo kasno komentiram. Moj komentar je bio na to da nema vise OPC ili GSI modela, sa konkretnim motorom, tj. konkurencija meganu RS-u, golfu GTI-u i ostalima u Prikaži još ↓
ks
@LETjelicaa - vjerojatno su procjenili da im nije isplativo ulaziti u taj dio tržišta. Realno Opeli se baš i nisu prodavali u OPC varijacijama, bar po mojoj nek Prikaži još ↓
LE
Moguce je i to, al steta je da ih vise nema
zv
Naravno da je šteta,nema top modela a vi sto samo patite za strujom i hybrid vozilima došli ste na svoje ! 2.0 turbo je je najbolji motor za bilo koji kompakt Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .