Brozovićev Inter odlučio se na promjenu vizualnog identiteta kluba te su redizajnirali grb po uzoru na Juventus. Umjesto isprepletenih slova " F C I M", na grbu su bijela slova ''I M'' u crnom krugu
Inter po uzoru na Juventus: Predstavio je novi klupski grb
Nije rijetkost da nogometni klubovi redizajniraju grbove i vizualni identitet što je učinio i milanski Inter, i to 14. put u svojoj povijesti.
POGLEDAJTE VIDEO: Inter
Pokretanje videa...
Službeno su predstavili novi grb koji krase isprepletena bijela slova ''I M'' na plavoj pozadini u crnom krugu. Na prijašnjem grbu, Inter je imao slova ''F C I M'' koja su se ispreplitala na zlatnoj podlozi uz okolnu crnu i plavu boju.
Minimalistički i modernistički dizajn izabrali su po uzoru na Juventus koji je prije četiri godine grb s tradicionalnim simbolima zamijenio jednostavnim 'logom', te izazvao žestoke kritike nogometne javnosti.
Vrijeme će pokazati hoće li se Interovi navijači pobuniti ili podržati novi vizualni identitet kluba.
Nakon promjene grba, Inter će ove godine doživjeti još jednu veliku promjenu. Klupski sponzor Pirelli više neće krasiti dresove milanskog kluba, te će ga zamijeniti neke od azijskih tvrtki. Neki od kandidata su Hisense, Samsung i Evergrande, a pretpostavka je da će klub zaraditi oko 35 milijuna godišnje.
Nagađalo se da će u ožujku klub promijeniti službeno ime u Inter Milan, ali izvršni direktor Intera Alessandro Antonello je to kasnije demantirao.
- Inter neće promijeniti ime. Klub već više od godinu dana radi na marketinškom projektu, temeljenom na povijesnim vrijednostima Intera, čiji je cilj okupiti i uključiti milijune navijača i dalje ojačati vezu s gradom Milanom - rekao je Antonello.