Obavijesti

Show

Komentari 28

Imale su dobar razlog: Sopek i Jurić tulumarile u pidžamama

Imale su dobar razlog: Sopek i Jurić tulumarile u pidžamama
20

Na promociji multimedijalne platforme slavio se brand Miss7 i njegovih prvih šest mjeseci. Događaj je zamišljen kao pidžama party, a brojni uzvanici sjajno su se zabavili

Nećemo zazirati od teških, muških tema. Želimo biti glas mladih, osnažiti čitateljice da jasno izražavaju stav i da znaju kako u nama i našem projektu imaju potporu, rekla je Tatjana Jurić (35).

18
| Foto: Davor Puklavec/PIXSELL, ilustracija

Već neko vrijeme, dodaje, ima zadovoljstvo surađivati, između ostalih zadataka, kao novinar i autor u tiskanom izdanju Miss7. Tatjana jako voli pisanje pa je raduje da se njime može baviti.

- Uz radio, web i video formate koje u sklopu Miss7 spremamo i novinarski posao u tiskanom mediju mi je veliko veselje. U današnje vrijeme, granica između medija se briše. Veliki utjecaj na njihov razvoj i promjenu imaju i društvene mreže i “biti dio samo jednog medija” više nije opcija - rekla je Tatjana koja je sinoć uz mnoge druge uzvanike bila na promociji multimedijalne platforme Miss7.

- Slavimo brand i naših prvih šest mjeseci. To je prvi ženski časopis koji najbolje poznaje svoje čitateljicu, tj. ženu u svim njezinim stanjima. Miss7 je brand koji ništa ne nameće. Ne osuđujemo, ne napadamo, inspiracija smo svojim čitateljicama, nudimo im stabilnost, želimo biti jedinstveni i protivimo se uniformiranosti - rekla je Vedrana Čarapović, glavna urednica Miss7.

Multimedijalni brend Miss7 sinoć je u krugu poslovnih partnera, kolega i prijatelja proslavio svoje velike uspjehe nakon tek nešto više od pet mjeseci pokretanja. Na originalnom eventu – pidžama partyju u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema svim posjetiteljima prikazan je Miss7 film koji na originalan i emotivan način prikazuje ženu kroz sva njezina stanja i emocije.

 Jer upravo Miss7 ima misiju da bude uz svoju čitateljicu u svakoj situaciji i pruži joj ono što joj treba.

 Zato se od svog starta dokazao kao brend koji najbolje poznaje ženu i uz nju je u svim njezinim stanjima te u listopadu ima 1.032.943 jedinstvenih korisnika, najveću stopu angažiranosti pratiteljica da društvenim mrežama od čak 6,7 % i udio publike u dobnoj skupini žene 18-39 (millennials) iznosi 77 %.

Miss7 je i brend koji je multimedijalan pa uz web i društvene mreže, uspjeh bilježi i kroz originalne video formate te luksuzno tromjesečno print izdanje na više od 272 stranice.

Uz to osmišljava i full service oglasna rješenja i koncepte, a poruka poslana putem Miss7 vrijedi više jer ju njegove čitateljice doživljavaj kao poruku prijateljice. Veliki uspjeh sinoć se slavio u dobrom društvu, odličnu zabavu i vrhunsku glazbu za koju se između ostalog pobrinula i pjevačica Mia Dimšić
 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 28
Ovo je Kraljica Hrvatske 2024.
LASKAVA TITULA

Ovo je Kraljica Hrvatske 2024.

Lanett Whitney iz Zagreba osvojila je titulu nove Kraljice Hrvatske. Titula prve princeze dodijeljena je Eleni Ewi Naperotti iz Poreča, a druga princeza postala je Lara Ćevid iz Zagreba