Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Imaju dobar plan: Ključni trikovi kojima nas mame na kupovanje

Imaju dobar plan: Ključni trikovi kojima nas mame na kupovanje
1

Posebni mirisi, osvjetljenja, specijalne cijene i osjećaj da ćemo nešto propustiti, načini su da nas se privoli na kupnju, bez obzira bili u dućanu s odjećom ili prehrambenim artiklima

Dućani imaju omiljene trikove kojima nas mame da kupujemo što više, dajući nam osjećaj da nešto propuštamo ili da ćemo s novom stvari biti sretniji.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rizlly (@rizllyretailstudio) on

Trikovi s cijenama su vrlo popularni već dekadama, jer dojam da je cijena 9,99 umjesto 10 daje osjećaj da smo nešto uštedjeli.

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje Adriano Nokaj

Pokretanje videa...

Adriano Nokaj, dizajner nakita 01:30

Apeli poput – male količine, do isteka zaliha i slično – također u nama stvaraju dojam da ćemo nešto propustiti ako to ne kupimo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kfir Lev ❤️ (@k_f_i_r__l_e_v) on

Izgled trgovine pomno je osmišljen, ne samo da ulaz mora biti svijetal i atraktivan, već su tu posebna osvjetljenja prostora, kao i njegov miris, koji ćemo povezivati s ugodom, a onda i brendom.

Erdem ima eterične, lepršave duge haljine u bojama vanilije
Erdem ima eterične, lepršave duge haljine u bojama vanilije

Glazba je također ključna, prilagođena je stilu modnog brenda, tako da se kupci osjećaju "kao doma".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maniquies Lebambole Chile (@lebambolechile) on

Raspored proizvoda posebna je kategorija marketinških trikova, ugodno nam je vidjeti boje u skladu, kao i odjevnu kombinaciju koja nam se nudi od glave do pete.

Gucci prodaje 'trapke' s mrljama kao od trave za oko 5000 kuna
Gucci prodaje 'trapke' s mrljama kao od trave za oko 5000 kuna

Time dobivamo dojam da nam treba više toga, jer želimo je jednostavno nadopuniti.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by L_Amaral (@meumundo_vm) on

Način kretanja također je bitan, a vješalice i štenderi posloženi su na način da nas vode po nekoj logici, a završavamo na onom sitnom te modnim dodacima.

Louis Vuitton predstavlja novu kolekciju božićnih torbica s likom male ikone Vivienne
Louis Vuitton predstavlja novu kolekciju božićnih torbica s likom male ikone Vivienne

Oko blagajne imamo manje stvari i vjerojatnije je da ćemo kupiti nešto manje, jeftinije. Naime, kad smo već došli do blagajne, cijena tamo izloženih proizvoda čini nam se super atraktivna, piše Visual Capitalist.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0