U slucaju da se donese zakon koji roditelju njegovatelju dodjeljuje naknadu jos neko vrijeme poslije smrti djeteta, to bi bio jedan vrlo diksriminirajuci zakon. Postavlja se pitanje, sto je sa onima, koji njeguju roditelja ili bracnog partnera??? Sto sa njima? Ne moze jedna skupina biti povlastena a druga zanemarena. Ovo pitanje povlaci siru i dublju raspravu, ... u konacnici sagledati sve argumente, prije nego se na brzinu donese jedan takav manjkav zakon.
Judita👥
19.10.2017.
Odustani
potpuno ste u prsvu.
krnjevo
19.10.2017.
Odustani
Pa ja pretpostavljam da će zakon, kada i ako se donese, vrijediti za sve njegovatelje koji imaju taj status i primaju naknadu, bez obzira njeguju li dijete, bra
čnog partnera ili roditelja. Sve drugo bilo bi van svake pameti.
Prikaži još ↓
Judita👥
19.10.2017.
Odustani
nadajmo se
Be
Belzi
19.10.2017.
Odustani
Gledaj krnjevo, onda ce svaka porodica u HR u nekom casu primati takvu naknadu. Jer gotovo da i nema obitelji koja nije odredjeno vrijeme skrbila o clanu obitel
ji, od 6 mj pa sve do 20 i vise godina? Tako nesto ne treba poticati.
Prikaži još ↓
ma
marlena
19.10.2017.
Odustani
mariela, slažem se. u biti, jako sam na strani ove jadne majke ali opet, donekle i 'razumijem' da se postavlja pitanje do kada bi ju se trebalo financirati, ono
što me muči je sljedeće: gospođa nema radnog iskustva i svakako joj je teže naći posao nakon što je deset godina provela uz krevet. drugo, koliko se dugo financiraju djeca branitelja npr, njihove žene primaju njihovu mirovinu i slično. želim reći da nejednakosti postoje. ako se mene pita, ja ne bi imala ništa protiv da se od moje plaće odvoji koja kuna za ovakve slučajeve. radije to nego da plaćam todorićeve hireve. za ovo prvo mi ne bi bilo žao, za ovo drugo me srce boli što ću privatni avion i šoping u milanu tuđi morati otplaćivati. ali da se vratim na temu, slažem se da je tema preduboka i preširoka i da zahtijeva daleko dublju raspravu. ne smije se izdvajati ali onda neka odje* i ovi koji primaju mirovine godinama, a u naponu snage su i mogu raditi.
Prikaži još ↓
ma
-mariela-
19.10.2017.
Odustani
@ belzi i marlena ... dobre primjedbe, nikako skakat na prvu i donositi rjesenja koja nece biti razumna. Puno se tu pitanja otvara koliko je sve ovo realno i od
rzivo. Ja priznajem, da je ovo placanje naknade jos neko vrijeme nakon smrti njegovane osobe, meni malo, pa i parazitski. Nekih 3 mjeseca jos bi mogla i razumjeti, naravno pod nekim odredjenim uvjetima, ali pola godine ili godinu nikako ne bih podrzala. Ili, imat status njegovatelja neko kratko vrijeme a potom ostvarit pravo na naknadu poslije smrti njegovane osobe, takodjer se ne smjje usvojiti. Postavit neke okvire, kao u ovom slucaju dugogodisnjeg statusa njegovatelja, jer tu ima elemenata koji opravdavaju takvo nesto, ali po meni nikako dulje od 3 mjeseca.
Prikaži još ↓
krnjevo
20.10.2017.
Odustani
Belzi, to će biti malo teže, jer naknadu za njegovatelja člana obitelji ne prima svaka obitelj koja skrbi o teško bolesnom članu obitelji. Postoje određeni uslo
vi koji moraju biti ispunjeni da bi netko dobio status, a onda i naknadu njegovatelja člana obitelji. U ovom konkretnom slučaju samohrana majka je dobila status njegovateljice teško bolesnog sina, jer uza svu skrb o njemu nije ni mogla ni stigla raditi nikakav drugi posao, tako da joj je naknada za njegovateljicu bila glavni (ako ne i jedini) izvor prihoda.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .