Dok je avion u zraku,tj. nije u polijetanju ili slijetanju,apsolutno nije bitno da li su piloti u kokpitu ili ne,nek se tuku svih 10 sati,potrebni su samo za tih desetak minuta,u današnjim avionima.
Korak do crvenog
12.1.2018.
Odustani
znaci danasnji avioni ne mogu imati nikakav kvar ni ista slicno?
Dobra ti je logika..nema sta
Pr
Prekrasni
12.1.2018.
Odustani
Prijatelju,ako avion bude imao kvar,ni 1000 pilota neće pomoći.Tvoja logika je još bolja
Da
Damnatorum
13.1.2018.
Odustani
Neovisno o autopilotu u kabini uvijek mora biti pilot ili kopilot
Perun_1
13.1.2018.
Odustani
Prekrasni - Bilo je jako puno kvarova u zrakoplovima diljem svijeta s minimalnim brojem fatalnih nesreća od najpoznatijih, slijetanje u rijeku Hudson bez moto
ra, neki dan je u Varšavi sletio Bombardier Q-400 na nos zbog otkazivanja prednjeg stajnog trapa, isto to se prije nekoliko godina desilo u Cirihu našoj nacionalnoj kompaniji na istom tipu aviona, bilo je i više požara, otkazivanja motora, itd. Upravo zahvaljujući savršenim pripremama pilota i kopilota imamo zadnje dvije godine u civilnom zrakoplovstvu 0 nastradalih, a to se nikada nije desilo u povijesti. Jako puno letim, kao putnik naravno, a letio sam nekoliko puta s navedenom kompanijom Jet Airways koja je inače najbolja indijska kompanija i ne bih se ugodno osjećao vidjeti kabinu bez posade, a pogotovo ne ovakav incident.kabina se nikada, baš nikada ne ostavlja bez nadzora.
Prikaži još ↓
Tiranosaurus
19.6.2019.
Odustani
U slučaju izvanredne potrebe da se avion spusti ili podigne na određenu visinu (nalog kontrole leta), autopilot ne može izvršiti taj nalog. Strogo je pravilo da
u kokpitu moraju biti dva člana posade. Do slučaja s kopilotom Germanwingsa, kada je Lubitz srušio avion, pravilo je bilo - obvezna je prisutnost jednog člana posade u kokpitu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .