Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Pr
Dok je avion u zraku,tj. nije u polijetanju ili slijetanju,apsolutno nije bitno da li su piloti u kokpitu ili ne,nek se tuku svih 10 sati,potrebni su samo za tih desetak minuta,u današnjim avionima.
Korak do crvenog
znaci danasnji avioni ne mogu imati nikakav kvar ni ista slicno? Dobra ti je logika..nema sta
Pr
Prijatelju,ako avion bude imao kvar,ni 1000 pilota neće pomoći.Tvoja logika je još bolja
Da
Neovisno o autopilotu u kabini uvijek mora biti pilot ili kopilot
Perun_1
Prekrasni - Bilo je jako puno kvarova u zrakoplovima diljem svijeta s minimalnim brojem fatalnih nesreća od najpoznatijih, slijetanje u rijeku Hudson bez moto Prikaži još ↓
Tiranosaurus
U slučaju izvanredne potrebe da se avion spusti ili podigne na određenu visinu (nalog kontrole leta), autopilot ne može izvršiti taj nalog. Strogo je pravilo da Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .