Obavijesti

Tech

Komentari 6

Gledate li vi film zbog najava? Google kaže da su one ključne

Gledate li vi film zbog najava? Google kaže da su one ključne
1

Mišljenje kritičara je posljednje, nebitno nam je što o filmu misle prijatelji, a ne zanima nas previše ni tko glumi. U kino će nas najčešće privući samo jedna stvar.

Kompanija Google kao vlasnik video servisa YouTube i tvrtka Millward Brown Digital istražili su koji su faktori bitni za odluku da neki film odemo pogledati u kino. Čak 39 posto priznalo je da je foršpan za film najbitniji faktor kod donošenja te odluke.

Nešto manje bitni su ljudi iza filma, a i to je ovisno o žanru - redatelj i glumci najvažniji su ljubiteljima horora, dok je obožavateljima drame najvažnija radnja. Još manje važne su nam preporuke prijatelja i poznanika, a najmanje na odluku o odlasku u kino utječu filmski kritičari.

Istraživanje je još jednom potvrdilo kako su u digitalno doba foršpani postali presudni za uspjeh filma na kinoblagajnama. Prije su se, naime, mogli vidjeti samo u kinu, a sad su dio pomno planirane strategije promocije filmova, najavljuju se i objavljuju na društvenim mrežama i video servisima te službenim web stranicama. Foršpan je postao toliko važan da se snimaju tzv. teaseri za foršpane koji su zapravo - reklama za reklamu!

Kulturi foršpana najčešće se zamjera da najava filma stvori prevelika očekivanja, odnosno da pokaže samo najbolje dijelove filma koji je često lošiji od foršpana.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Upozorenje CARNET-a uoči Crnog petka: Pazite na lažne online trgovine, ovako ih provjerite!
KAKO NAS VARAJU

Upozorenje CARNET-a uoči Crnog petka: Pazite na lažne online trgovine, ovako ih provjerite!

Jedan uobičajeni pokazatelj prevare su nerealno niske cijene – na ovim stranicama svi artikli su na velikim popustima koji služe kao mamac za nepažljive kupce
Revolut u Hrvatskoj koristi više od 500.000 građana, globalno premašili 50 milijuna korisnika
SVE ČEŠĆA PRVA KARTICA

Revolut u Hrvatskoj koristi više od 500.000 građana, globalno premašili 50 milijuna korisnika

Iz kompanije ističu kako se njihova vrijednost nakon rasta na 50 milijuna korisnika procjenjuje na 45 milijardi dolara, a cilj je doći do 100 milijuna korisnika.
Pepe raste 60% unutar nekoliko sati od uvrštenja na Coinbase, a Pepe Unchained bi mogao biti sljedeći
$PEPE

Pepe raste 60% unutar nekoliko sati od uvrštenja na Coinbase, a Pepe Unchained bi mogao biti sljedeći

Jutros je platforma za trgovanje kriptovalutama Robinhood najavila dodavanje $PEPE na svoj popis dostupnih tokena