Obavijesti
komentari
I najveći 'šrot' automobilske industrije ima vjerne fanove
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

najiram 10
to su bili jedni od ponajboljih i najsigurnijih i najizdržljivijih vozila...vozio sam varburg 20 godina bez ijednog kvara...uz redovni sevis koji sm mogao ućiniti sam...sada vozim zapna sranja koja su stalno na servisu i pol vraga ne valjaju...kad bih mogao kupiti varburga bio bih najsretniji čovijek na svijetu...taj auto je imao šasiju koja je mogla podnijeti 10 tona opterećenja... a ovi današnji nesmiješ bolje prdnuti u autu odma ti nekaj pukne u njemu...
Rafo
Wartburg 353 je bio super auto, a pogotovo motor, u ono vrijeme 55KS iz 1000ccm, 12s 0-100km/h! A još bolji je bio Wartburg Tourist.
najiram 10
u svojih 20 godina nikad nisam moral štelati optiku...normalno potrošni materijal se mjenjal ..imal neovisam zadnji trap...šašiju koja je gar Prikaži još ↓
texviler
ovo je trabant
Rafo
Da, pa šta? Zar se tema ne može malo i proširiti?
najiram 10
trabant se dobival u kutiji i svako si ga je sam sklapal kod kuće kasnije su ih sklapali u tvornici...a trabant je imal ubrzanje od 0 Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .