Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Maxmagnuss
Ne vidim smisao SUV-ova osim ako nisu 4x4 ili bar AWD. Pogotovo malih gradskih auta što ovaj je, maskiranih u SUV-ove. Isto tako neshvatljiv mi je smisao i praktičnost kupovine tih malih gradskih suv-ova (a vidim da su došli u modu) po istoj cijeni ili čak i večoj od večih auta srednje klase. Npr, ovaj košta tek malo jeftinije od moga (da se malo pohvalim) i30 karavana dizla kupljenog u Švabiji u ožujku ove godine, a skuplji ili jednake cijene ko benzici I30 karavani.
ante-portas
pogon na sve kotace je najveca prijevara. To nikom ne treba tko ne ide na pravi of road. To ne pomaze ni na snijegu, ni na ledu, dovoljne su samo dobre zimske g Prikaži još ↓
dh
Je je pa uđi ti s ti tim suv drekom po zagorskim zavojima i prati mene u normalnom hachbacku (fokus) pa na 10 km normalne vožnje me više nebi vidio...da negovor Prikaži još ↓
ante-portas
Pa nije SUV za utrke.
dh
O utrkama ne pričam. Gledao sam davno test audi A6 sportwagon protiv q7 na skijaškoj stazi a6 ga je potukao čak i na snjegu eto tolko o suv .
ante-portas
I sta sad s tim? Kad si se zadnji put vozio autom po skijaskoj stazi? Ja nisam nikad.
dh
Samo povlačim paralelu standardnog automobila i suv osim vožnje po uspornicima standardni auto je u prednosti od cjene pa do voznih svojstava.
ante-portas
Usporedba ti je bzv. Q7 je barem za 50% tezi. Bitno je kako se ponasaju na cesti a ne tamo gdje ih nikad nitko nece voziti. Ne mozes ih usporedjivati ni po ci Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .