Ne vidim smisao SUV-ova osim ako nisu 4x4 ili bar AWD. Pogotovo malih gradskih auta što ovaj je, maskiranih u SUV-ove. Isto tako neshvatljiv mi je smisao i praktičnost kupovine tih malih gradskih suv-ova (a vidim da su došli u modu) po istoj cijeni ili čak i večoj od večih auta srednje klase. Npr, ovaj košta tek malo jeftinije od moga (da se malo pohvalim) i30 karavana dizla kupljenog u Švabiji u ožujku ove godine, a skuplji ili jednake cijene ko benzici I30 karavani.
ante-portas
15.8.2021.
Odustani
pogon na sve kotace je najveca prijevara. To nikom ne treba tko ne ide na pravi of road. To ne pomaze ni na snijegu, ni na ledu, dovoljne su samo dobre zimske g
ume. A Suv je zakon, sjedis visoko, lako se ulazi i izlazi iz auta. GM u Americi vise ni ne proizvodi obicne aute, a cini mi se i Ford prestaje s proizvodnjom.
Prikaži još ↓
dh
danijel horvat
15.8.2021.
Odustani
Je je pa uđi ti s ti tim suv drekom po zagorskim zavojima i prati mene u normalnom hachbacku (fokus) pa na 10 km normalne vožnje me više nebi vidio...da negovor
im da stisnemo gass ..
Prikaži još ↓
ante-portas
15.8.2021.
Odustani
Pa nije SUV za utrke.
dh
danijel horvat
15.8.2021.
Odustani
O utrkama ne pričam. Gledao sam davno test audi A6 sportwagon protiv q7 na skijaškoj stazi a6 ga je potukao čak i na snjegu eto tolko o suv .
ante-portas
15.8.2021.
Odustani
I sta sad s tim? Kad si se zadnji put vozio autom po skijaskoj stazi? Ja nisam nikad.
dh
danijel horvat
15.8.2021.
Odustani
Samo povlačim paralelu standardnog automobila i suv osim vožnje po uspornicima standardni auto je u prednosti od cjene pa do voznih svojstava.
ante-portas
15.8.2021.
Odustani
Usporedba ti je bzv. Q7 je barem za 50% tezi. Bitno je kako se ponasaju na cesti a ne tamo gdje ih nikad nitko nece voziti. Ne mozes ih usporedjivati ni po ci
jeni jer je Q7 puno veci auto.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .