Obavijesti

Tech

Komentari 0

HURA poziva da inicijativom podržite omiljene brendove

HURA poziva da inicijativom podržite omiljene brendove
1

Inicijativa #jedvacekam, koja je ovih dana preplavila društvene mreže, stavlja naglasak na brigu za gospodarstvenike, a ujedno na afirmativan način potiče ljude da razmišljaju pozitivno i okrenu se budućnosti.

Kreativnost i detaljno osmišljeni kreativni koncepti mogu i moraju doprinijeti razvoju društva, stoga je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) pokrenula inicijativu #jedvacekam kako bi čitava Hrvatska dobila potencijal postati kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik brend. Misija je inicijative, tvrde organizatori iz HURA-e, osvijestiti važnost kreativnosti u poslovanju i pokazati koliko kreativnost može utjecati na boljitak svih, prvenstveno u gospodarskom smislu.

Kampanja #jedvacekam poziva sve da daju podršku najdražem brendu, obrtu ili ustanovi te izazovu prijatelje da učine isto. Time će možda baš vaša kreativnosti biti zapažena, a brend koji ste označili postati nacionalno poznat – HURA je za najkreativnije poruke osigurala medijski prostor pa vaš omiljeni brend može zasjati na televizijskoj reklami popraćen kultnim scenama iz hrvatskih filmova i serija redatelja Brešana, Hribara, Marušića i Viteza, radiju, portalima ili Go2Digital plakatima.

Inicijativa se zasniva na vrlo jednostavnom mehanizmu. Svi su pozvani na web-stranici jedvacekam.hr objaviti svoju poruku o tome što jedva čekaju učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i na taj način pružiti podršku omiljenom brendu, tagirati ga i distribuirati svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama. Jednostavno je, a vašem najdražem brendu, gospodarstveniku, obrtniku, umjetniku, ugostitelju, inovatoru ili pojedincu puno će značiti baš sada u vrijeme iščekivanja da sve što #jedvacekamo opet postane svakodnevica.

Koliko je važno odati dužnu zaslugu onima koji nam život čine lakšim, ljepšim i jednostavnijim prepoznali su brojni mediji – 24sata, HRT, RTL, Klasik TV, N1, Tportal, Lider, Journal.hr, She.hr, Profitiraj.hr, Laganini, Radio grupa, Yammat, Go2Digital i niz drugih – koji će najkreativnije poruke i podršku pruženu lokalnom brendu prenijeti na svojim kanalima i omogućiti da vama drag brend postane i drugima prepoznatljiv. Inicijativi se možete pridružiti na Facebooku i Instagramu, a ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošli javiti se na hura@hura.hr.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Teleportaciju u škole! Ova crowdfunding kampanja želi približiti VR svijet školarcima
UKLJUČITE SE

Teleportaciju u škole! Ova crowdfunding kampanja želi približiti VR svijet školarcima

Iako je velika većina ljudi koji dođu u VR kino i pokušaju pogledati neki film oduševljena novim iskustvom doživljavanja priča, dio javnosti je skeptičan i preplašen, no to je uvijek tako s novim tehnologijama...
Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode
35 MILIJARDI ZA TRI MJESECA

Nvidia jaše na valu umjetne inteligencije: U trećem kvartalu gotovo su udvostručili prihode

U razdoblju od srpnja do rujna Nvidijin prihod iznosio je 35,1 milijardu dolara i bio je gotovo dvostruko veći nego lani, pokazuju poslovni rezultati, objavljeni u četvrtak.
Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu
MNOGI SU UZROCI

Prirodna rješenja za smrad iz usta: Evo kako vratiti svježinu

Peršin, zeleni čaj, jabučni ocat i mnoge druge namirnice mogu vam pomoći da se riješite smrada iz usta, dok redovita higijena održava vaš dah svježim i ugodnim