Punopravno članstvo u Europskoj uniji, Hrvatskoj stavlja u zadatak izgradnju obrazovnog sustava koji će osposobljavati visokostručnu radnu snagu na europskoj razini.
Hrvatske perspektive u EU – obrazovanje za konkurentnost
S ciljem jačanja konkurentskih sposobnosti studenata i zaposlenika te davanja doprinosa kako akademskoj, tako i stručnoj zajednici, Visoka poslovna škola Zagreb organizira 06. prosinca 2013. u prostorijama hotela International prvu međunarodnu znanstveno-stručnu konferencija „Fedor Rocco“ na temu „Hrvatske perspektive u Europskoj uniji“ pod pokroviteljstvom Gradonačelnika grada Zagreba, g. Milana Bandića. Na konferenciji će gostovati eminentni strani i domaći stručnjaci iz područja marketinga, ekonomije i politike, koji će kroz znanstvene i stručne radove obraditi problematiku hrvatske konkurentnosti u EU.
Posebni gosti predavači su Diane Whitehouse, znanstvenica s 10-godišnjim iskustvom u Europskoj komisiji i konzultant u The Castlegate Consultancy (UK), Rocci Luppicini izvanredni profesor sa Odsjeka komunikacija Sveučilišta Ottawa (Kanada) te Dušan Radonjić, redovni profesor na Fakultetu za turizam Sveučilišta u Mariboru. U sklopu konferencije biti će održane i dvije radionice za studente iz područja marketinga i komunikacija koje će voditi stručnjaci iz agencija Bruketa i Žinić, te Milenium promocije. Konferenciju ''Fedor Rocco'' medijski će popratiti 24 sata i Radio Kaj.
Konferencija predstavlja kako iskorak za samu školu, tako i značajno događanje u kontekstu aktivnosti koje se odvijaju na planu jačanja konkurentnosti hrvatskog društva. Visoka poslovna škola Zagreb već nekoliko godina obrazuje visokostručne kadrove iz područja marketinga i komunikacija. Geslo „Dva smjera, bezbroj mogućnosti“, Dekan škole dr.sc. Petar Kurečić objašnjava sljedećim riječima: „Na tržištu rada, kako hrvatskom tako i svjetskom, sve je veći interes za stručnjacima marketinga i komunikacija, a u Hrvatskoj je mali broj visokih škola koje osposobljavaju kadrove u ovim smjerovima poslovne ekonomije. Ovo je posebno važno, jer je kod nas proces restrukturiranja gospodarstva vrlo prisutan, a tržište rada ne nudi kompetentne ljudske potencijale za upravljanje tržišnim procesima. Zato će priređeni program studija obrazovati studente koji će pridonijeti uspješnijem poslovanju u području marketinga i komunikacija.“
Konferencija i radionice su otvorenog tipa, stoga pozivamo sve zainteresirane studente, stručnjake i članove akademske zajednice da nam se pridruže u stvaranju tradicije i razvoju hrvatske marketinške teorije i prakse. Više informacija o samoj konferenciji dostupno je na www.vpsz.hr.
FOTO Ovo su sportašice koje su se skinule za Playboy: Od boksačica do košarkašica...
Tko je Ivana Habazin? Izgubila je oca kao beba i prošla pakao, htjela je biti časna sestra...
Pogledajte galeriju: Ovako je Milanović izgledao kao dijete