Obavijesti

Viral

Komentari 124

Hrvati zgroženi reklamom o brisanju suza nakon utakmice: 'Ovo je dno dna, srami se Nivea'

Hrvati zgroženi reklamom o brisanju suza nakon utakmice: 'Ovo je dno dna, srami se Nivea'

Sličnu marketinšku strategiju imali su i za Maroko, ali uz znatno drugačiji opis...

Poznati njemački brend Nivea na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu. Tvrde kako ona briše čak i boju za lice, a kožu ostavlja svježom i mekom.

Reklama je posebno naljutila Hrvate jer je na fotografiji žena u hrvatskom dresu s crvenom i bijelom bojom na licu.

- Briše sve, ali ne i suze - piše u opisu reklame.

Sličnu strategiju imali su i za Maroko, ali uz drugačiji opis.

- Briše sve, ali ne i naslijeđe - napisali su iz Nivee.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli NIVEA (@nivea)

- Ovo je sramota, više nikad neću koristiti taj brend - samo je jedan u nizu komentara ispod objave na Instagramu.

Uključile su se i neke poznate Hrvatice. S hashtagom 'cancelled', svoje nezadovoljstvo izrazile su Albina i Antonia Dora Pleško.

- Ovo bi trebala biti dobra PR fotografija? Razmislite ponovo - napisala im je Eni Šukunda.

- Ako je ovo vaša marketinška strategija, gdje su ostale zemlje? Gdje je Španjolska? - upitao se jedan komentator.

- Ovo je dno dna. Mi smo ponosni na našu reprezentaciju - dodao je drugi.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 124
Bogataš koji je kupio bananu na zidu za 6,2 mil. dolara se javio: Počašćen sam što ću je pojesti!
UMJETNOST ILI NE?

Bogataš koji je kupio bananu na zidu za 6,2 mil. dolara se javio: Počašćen sam što ću je pojesti!

Investitor u kriptovalute kineskog podrijetla Justin Sun u srijedu je izdvojio više od šest milijuna dolara za to voće i komad selotejpa. Djelo je prije pet godina stavljeno na aukciju za 120 tisuća dolara...