Odlazak u Namu nije bio izraz konzumerizma, nego obiteljski izlet. Nama je bila sinonim za mjesto na kojemu možete naći sve što vam treba. Tko god je odrastao u Zagrebu, posebno sedamdesetih, ili osamdesetih, zna što je djeci značio mali, bijeli konjić, koji je stajao na ulazu robne kuće
POVIJEST NAME
PLUS+
Hram obiteljske kupovine živi unatoč stečaju, a nekad je držao čak petinu hrvatske trgovine
Teško je nekome tko danas ima na raspolaganju stotinu - ili čak tisuću televizijskih kanala - objasniti što su nekoć značila dva programa Televizije Zagreb, i u njima Nedjeljno popodne, koje je nalikovalo na izlog jeftinih slatkiša, prozor u svijet, reviju zabave, pameti, otmjenosti i duha. Čini se skromno i siromašno - a nama je bilo široko i sjajno. Otprilike je jednako tako teško objasniti današnjoj mladeži, odrasloj u vrijeme silovite konkurencije trgovačkih lanaca, dućana i web shopova, što je nekoć bila - Nama.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku