Znaci, NSX bi trebala drukat 590ks, oko 3sec od 0-100km/h, ici oko 330kmh i imat toliki grip i stabilnost pri velikim brzinama, da ti mozak na usi hoce izaci!! da´l to moze auto koji je upola cijene jeftinije auto? hmm, MOZDA....Nissan GT-R je put za takvu vrstu automobila vec napravio, iako GT-R je tezak, masiva, al ide ko kuga auto, zanimljivo je vidjet ovu NSX-cu s toliko konja, al ja cisto sumnjam. Japanako trziste je ogrniceno ja 280ks, zasto? ne znam, al tamo svaki subaru, toyota, honda je na 280ks limitirana, osim ako nema neku posebnu dozovlu za vise ks...sve u svemu, nissan gt-r nije niti ce skinuti ferrari 458 (italy)s trona, kao niti jedno drugo auto u toj kategoriji na svijetu, bas me zanima da´l ce nsx to uspjet!
onotamo
26.12.2014.
Odustani
Honda dubs the torque vectoring system SH-AWD, short for Super Handling All Wheel Drive. A combined power output of over 400bhp is anticipated, and could be as
high as 500bhp - significantly greater than that of its closest modern equivalent, the BMW i8. In reality, Honda is said to be targeting the Ferrari 458 Italia in terms of performance
Prikaži još ↓
zg
zgbzagreb
26.12.2014.
Odustani
Kaže se, kao niti jedan drugi auto.
Auto je muškog roda.
ovaj auto.
nije ovo auto.
i1
iPhone_1
27.12.2014.
Odustani
qonatamo, kopirao si text, mogao si ga i prevst da shvatis napisano!! ciljaju na specs od ferraria, a ako je njima cilj 500ks, onda su 90ks daleko od ferraria s
to znaci barem sekundu na 0-100, a da ne gtovorim medjuubrzanjima...nijedan sistem na svijetu ne moze 400ks pretvorit u 600 umalo ilitiga davat slicne specifikacije...cijenim napredak tehinke, al ovo na sto oni ciljaju je ocito izvodivo, al ne na ferrari razini ilitiga brojki!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .