U razvoj virtualne stvarnosti u igrama uključila su se i mnoga sveučilišta. Procjenjuje se da bi ta tehnologija mogla imati pozitivan učinak i u medicini
Hoćemo li igrama budućnosti upravljati vlastitim mislima?
Možda vašom sljedećom igraćom konzolom nećete upravljati izravno svojim mozgom, ali ona iza toga bi mogla biti baš takva. Expo video igara i NeuroGaming konferencija u San Franciscu otkrile su da se gaming kompanije natječu u izradi nove generacije igara u virtualnoj stvarnosti. Nova financijska ulaganja potaknula je iznimna popularnost Oculus Rifta.
Projekti su još u početnoj fazi, no već se testiraju moguće primjene ove tehnologije, i to puno šire od samo iskustva igranja novih igara, prenosi The Verge.
Tvrtka Qnuero kreirala je edukativnu igru Axon Infinity: Space Academy u futurističkom stilu u kojoj učite matematičke vještine i koristite ih u misijama u igri. Igra je dizajnirana da prati poteze igrača pa čak i očitava njegove moždane aktivnosti i prema tome postavlja razinu igre.
Lani je kreirana igra "Bacaj kamione svojim umom". Ime sve govori: igrači nose EEG senzor i kada smire misli i blokiraju vanjska ometanja njihov avatar u igri bi skupljao i bacao objekte na svoje protivnike.
U razvoj virtualne stvarnost u igrama uključila su se i mnoga sveučilišta. Naime, procjenjuje se da bi ta tehnologija mogla pridonijeti boljem razvoju kognitivnih sposobnosti, pomoći djeci koja imaju autizam, ali i starijima koji imaju problema sa zadržavanjem pažnje ili gubitkom pamćenje i slično.