iako su pod sirenom trebaju usporit na krizanju i provjerit jesu svi stali jer samim projurivanjem kroz crveno ugrozavaju i sebe, a i druge...meni su jednom naletili policajci na slavonskoj gdje sam ja vec ulazio u krizanje sa nekih 60 km/h i bilo je veoma blizu....tako da trebali bi oni pogledat kad vec prolaze na crveno
Lä
Läderlappen
08.3.2014.
Odustani
Smiju proći kroz crveno.
u6
user_68632
08.3.2014.
Odustani
Smiju, li se moraju uvjeriti da prolaskom kroz crveno neće ugroziti ostale sudionike prometa.
Lä
Läderlappen
08.3.2014.
Odustani
Gdje to piše?
u6
user_68632
08.3.2014.
Odustani
Laderlappen, članak članak 149., stavak (2) Iznimno, uz uvjet da je to neophodno potrebno, a vodeći računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu... Dakle, vod
eći računa o sigurnosti drugih sudionika, to ne znači da hitna, policija, vatrogasci...smiju kroz crveno projuriti bez usporavanja i provjere mogućnosti sigurnog prolaska. U ovom slučaju, vozač hitne nije nevin.
Prikaži još ↓
Lä
Läderlappen
08.3.2014.
Odustani
@Kristina daj pročitaj članak do kraja i s razumijevanjem - ...na vozila s prednošću prolaska ne primjenjuju se ni odredbe o strani kretanja vozila (članak 46.
– 48. a kada je obustavljen promet i članak 49.), uključivanju u promet (članak 45. stavak 1.) i o zaustavljanju i parkiranju te polukružnom okretanju (članak 79. stavak 1., članak 80. stavak 1. i 3., članak 82. stavak 1. točka od 1. do 11., članak 83., članak 12. stavak 4. i članak 140.).
Prikaži još ↓
u6
user_68632
08.3.2014.
Odustani
(2) Iznimno, uz uvjet da je to neophodno potrebno, a vodeći računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu, na vozila s prednošću prolaska ne primjenjuju se ni
odredbe o strani kretanja vozila (članak 46. – 48. a kada je obustavljen promet i članak 49.), uključivanju u promet (članak 45. stavak 1.) i o zaustavljanju i parkiranju te polukružnom okretanju (članak 79. stavak 1., članak 80. stavak 1. i 3., članak 82. stavak 1. točka 5., 10., 11. i 12., članak 83. stavak 1., članak 12. stavak 4. i članak 140.).
Prikaži još ↓
u6
user_68632
08.3.2014.
Odustani
Na početku stavka 2. jasno je navedeno što je vozač hitne dužan učiniti. Džaba spašavati jedan život ako će se neodgovornom vožnjom i kršeći zakon ugroziti 10 d
rugih života.
Prikaži još ↓
Lä
Läderlappen
08.3.2014.
Odustani
Eto vidiš, sad si pročitala članak do kraja. U 2. stavku se nigdje ne spominje crveno svijetlo iz prvog stavka. Piše da se uz uvjet da je to neophodno potrebno,
a vodeći računa o sigurnosti drugih sudionika u prometu, na vozila s prednošću prolaska ne primjenjuju se ni odredbe o strani kretanja vozila (članak 46. – 48. a kada je obustavljen promet i članak 49.), uključivanju u promet (članak 45. stavak 1.) i o zaustavljanju i parkiranju te polukružnom okretanju (članak 79. stavak 1., članak 80. stavak 1 :-))
Prikaži još ↓
ve
veseli987
09.3.2014.
Odustani
Citam malo ove vaše komentare pa cu samo nadodat...... Naravno da smiju proc kroz crveno, ali ako to izvedu neoprezno kao u ovom slucaju onda ce se desit upravo
ovo što je navedeno u ovom clanku, tako da koliko god tocno ili netocno taj zakon nesto navodio ne možeš radit nešto što je kontra stvarnosti i realnosti..... i siguran sam da vozaci hitne maksimalno sigurno prolaze kroz semafore ali jednostavno i njima ponekad padne koncentracija pogotovo nakon što rade smjenu od 24 sata pa odlaze na intervenciju! (Zakljucak: dešava se!!)
Prikaži još ↓
BojanGašparović
09.3.2014.
Odustani
NITKO nema pravo proci kroz crveno svjetlo, tako kaze zakon jer se clanak 59. ZAKONA O SIGURNOSTI PROMETA NA CESTAMA ne spominje u clanku 149. kome se da nek pr
ocita prvo clanak 59. pa clanak 149. i bit ce mu jasno
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .