Nije ni bit kubika ali takvi koji uspoređuju te motore s cestovnima, makar u zafrkanciji - gledaju krivi sport i ne razumiju ništa!
Sc
Schumacher
16.3.2015.
Odustani
Poanta ovog sta san napisa je da je bilo puno bolje dok su bili v12 i v10 motori, zvuk je bio fantastican a ove jedva da cujes. Prije su se vrtili na 19-20000 r
pm, a sad 14-15000. Dogodine ce bit 12000, a nista cudno da za par godina budu samo elekricni koji vec voze.
Prikaži još ↓
br
brazzer
16.3.2015.
Odustani
Ovi bolidi su prije svega brži nego 2.4 V8 koji su bili aktualni do neadvno, Mercedes je to već demonstrirao. Sve u svemu, novo je vrijeme i traži navikavanje n
a to. 18.000rpm iz hibridne tehnologije je nepotrebno i nebi ništa postigli pošto se ovdje radi o turbacima koji imaju ograničen radni moment, daleko veći od atmosferaca koji su se mogli vrtiti koliko god je tko htio. Ni meni se zvuk ne sviđa ali ovi bolidi imaju budućnost po pitanju brzine i razvoja kroz naredne godine.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .