Veliki problem su servisi - u mnogim servisima će provjeriti gume i kad ne tražite, a u većini slučajeva nakon te "provjere" i pumpanja imate sve četiri gume s različitim tlakom od kojih ni jedan nije onaj koji treba biti. Često niti ne čekaju da se gume ohlade, nego ih pumpaju dok su još ugrijane od vožnje. Čak ni nakon vulkanizera čovjek ne može biti siguran da su sve četiri gume pravilno napumpane.
Rocking Roller
16.7.2017.
Odustani
Meni su na novom autu kod isporuke iz salona napumpali gume na 3.5 umjesto na 2.3
Vozim i čudim se kako je auto jako tvrd... Glavni zastupnik i serviser za Hr
za tu marku vozila... Što reći...
Prikaži još ↓
Rafo
16.7.2017.
Odustani
Bude i puno gore :( U jednom ovlaštenom servisu kažu da oni moraju provjeravati gume, čak i ako im kažeš da to ne rade, jer im je tako propisao proizvođač.
Rocking Roller
16.7.2017.
Odustani
Baš ima velike logike... Ako ideš na servis jednom ili max dva puta godišnje, na isto toliko puta godišnje se svodi njihova kontrola guma... Jaka im je kontrola
i svrhovita sama po sebi...
Traži ti njih da oni tebi pokažu crno na bijelo da to od njih zahtjeva proizvođač.
Prikaži još ↓
Rafo
16.7.2017.
Odustani
Logika je da kao svaki auto koji izađe iz servisa, mora biti pregledan i potpuno ispravan...
Rocking Roller
16.7.2017.
Odustani
A kad im dođe stranka s reklamacijskim zahtjevom iz garancije koju propisuje taj isti proizvođač, onda naglo ne poznaju ni logiku, ni garancijska prava...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .