U povodu velikog jubileja ovog poznatog začina, u Splitu je predstavljeno 60 dizajniranih etiketa Vegete. Radovi koji će krasiti staklenke odabrani su među 32.000 radova pristiglih u mjesec dana otvorenog natječaja
Grašo kuhao s Podravkom: Ovo je za mene emotivno iskustvo
Danas se brzo živi i brzo kuha, tko još ima vremena kuhati dva, tri sata. Zato su tu začini od Podravke, a Vegeta je u mojoj familiji opći pojam u kuhinji. Zaista je koristimo oduvijek. Ovo je za mene vrlo emotivno jer šest mjeseci nisam bio u restoranu kojeg sam držao 25 godina. Ostao sam tu kao partner, ali zbog obaveza nisam dolazio, kazao je Petar Grašo koji je pokazao kulinarske vještine na proslavi 60. rođendana Vegete u restoranu Adriatic Grašo u Splitu.
Povodom ovog jubileja poznatog začina Podravka je pozvala svoje potrošače da se uključe u kreaciju Vegeta etikete koja će se naći na staklenkama ovog proizvoda. Odaziv je i njih iznenadio.
- Na natječaj se stiglo više od 32 tisuće radova u mjesec dana od čega smo mi odabrali 60 najboljih. Pola od te brojke stiglo je iz Hrvatske, puno je stiglo iz zemalja regije, ali radova imamo iz čak 25 zemalja diljem svijeta u kojima je Vegeta zastupljena. Jedna žena je poslala čak 200 rješenja, a druga njih 65 od čega smo odabrali čak tri dizajna ne znajući da je riječ o istoj osobi jer su radovi bili šifrirani – rekla je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacije u Podravci. U izradi crteža potrošačima je pomogla aplikacija koju su kreirali u agenciji Bruketa&Žinić&Grey.
- Podravka je napravila veliki iskorak ovim projektom. Teškom mukom smo izabrali 60 najboljih – rekao je Davor Bruketa iz agencije. U žiriju je bio i dvojac iz ELFS-a, Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, a u cijelu priču uključili su se i dizajnirajući majice za 60. godina Vegete.