Pauziranje većine Flash sadržaja (oglasi), korisnicima bi trebalo donijeti nešto bolje performanse računala, brže učitavanje stranica, ali i duži rad ako su na laptopu
Google Chrome će od 1. rujna početi pauzirati Flash oglase
Nekad sveprisutnom Flashu, Google je zadao novi udarac. Od 1. rujna u Chromeu će početi automatski pauzirati pokretanje Flash sadržaja.
To se naravno ne odnosi na sav Flash, već je usmjereno uglavnom na oglase ili videa koji se automatski pokreću na stranicama koje inače ne nude video sadržaj. Takav sadržaj će biti pauziran, ali moći ćemo ga kliknuti i pogledati. Video sa servisa poput YouTubea ili Chromea radit će normalno.
Google je ovo najavio još u lipnju za beta verziju Chromea, a kao razlog se navodi povećanje performansi računala, poput dužeg rada baterije u prijenosnicima. Stranice bi se također trebale nešto brže učitavati, a i Chrome bi mogao smanjiti glad za RAM-om. Ovime bi se moglo smanjiti i širenje malwarea.
Što se oglašivača tiče, iz Googlea navode da se većina Flash oglasa koji se učitavaju kroz njihov AdWords automatski konvertiraju u HTML5.